• Ik kom net beneden, want mijn broertje was thuis gekomen met de pizza's. Ik doe de pizza's in de oven en ik vond het erg naar poep stinken. Dat klopte ook, want mijn broertje zei dat hij in de poep had gestaan buiten en dat nu in onze achtertuin aan het schoonmaken was. Geen punt dacht ik.
    Ik wilde mijn handen gaan wassen in de keuken, zie ik allemaal poep in de gootsteen liggen. Overal zaten spetters, helemaal in de gootsteen, op de muren. Óveral! Meneer had zijn schoen schoongemaakt ín de keuken, mét de vaatborstel. Wat helemaal ging spetteren dus, en is doodleuk naar buiten gegaan zonder schoon te maken! Gadverdamme!
    En wie kan het weer opruimen? Ik. Want meneer vond het niet erg, hij ging gewoon weer verder tv kijken. En juist omdat ik op hem uitflipte deed hij niks.

    Serieus. Dat dóe je toch niet in de keuken? Waar eten wordt gemaakt ?!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:25 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oeioei, dat is inderdaad wel erg vies! Maar gelukkig was je pizza nog schoon, dus dat is nog een pluspuntje? En volgens mij is je broertje niet zo oud, lijkt mij uit de beschrijving, dan kan hij er toch ook niet zo heel veel aan doen? Maar ik zal 'm als ik jou was er wel even erop aanspreken dat hij dat voortaan niet meer in de keuken mag doen, het is wel erg lief van je dat je alles hebt schoongemaakt! In elk geval, voor nu met de pizza, nog eet smakelijk :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik denk niet dat ik boos zou worden, ik dacht daar ook niet bij na toen ik jonger was (ik weet niet hoe oud jouw broertje is) maar ik zou het hem wel zelf op laten ruimen ( :


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Libertad schreef:
    Oeioei, dat is inderdaad wel erg vies! Maar gelukkig was je pizza nog schoon, dus dat is nog een pluspuntje? En volgens mij is je broertje niet zo oud, lijkt mij uit de beschrijving, dan kan hij er toch ook niet zo heel veel aan doen? Maar ik zal 'm als ik jou was er wel even erop aanspreken dat hij dat voortaan niet meer in de keuken mag doen, het is wel erg lief van je dat je alles hebt schoongemaakt! In elk geval, voor nu met de pizza, nog eet smakelijk :3

    Hij is 14 -_-'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wandering schreef:
    Ik denk niet dat ik boos zou worden, ik dacht daar ook niet bij na toen ik jonger was (ik weet niet hoe oud jouw broertje is) maar ik zou het hem wel zelf op laten ruimen ( :

    14 jaar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    (...)
    14 jaar.


    Okeei, dan zou ik wel lichtelijk aggressief worden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Okeei, dan zou ik wel lichtelijk aggressief worden.

    Ik ben ook echt heel boos op hem geworden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dan is er maar een keuze:

    een heropvoedingskamp, gnagna.
    (duivel)


    Travel far enough, you'll meet yourself