• Jullie hebben vast wel gelezen over Kelly, het meisje die een paar dagen geleden vermist is opgegeven.
    Nou ik was er niet zo mee bezig, maar ineens zie ik een foto, en ik schrik. Het is een vriendin van me! Ik had tranen in me ogen. Wat kan er zijn gebeurd? Waar is ze!?


    Als je haar hebt gezien zet dan een bericht hier neer, zeg me waar je haar hebt gezien, wat ze aan had, hoe laat en met wie ze was.(Persoon uiterlijk) Mijn ouders hebben het nummer van haar ouders en kunnen dan direkt bellen!.
    LET DUS GOED OP ALSJEBLIEFT! EN REAGEER ALS JE HAAR HEBT GEZIEN!

    Ik zal er even bij zegen, dat ik neit veel contact met haar heb, maar haar via hyves enzo spreek, ik ken haar al vanaf me 4e en zie haar neit zo vaak meer in levende lijfen. Daarom wist ik het niet.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/11001265/__Moeder_zoekt_Purmerendse_bij_Occupy__.html?p=21,2

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    (...)

    Lees het bericht nogmaals. aub dan snap je waarom ik er later achter ben gekomen. dat was ik vergeten erbij te schrijfen omdat ik het zosnelmogelijk wou plaatsen.


    Dan lijkt het me alsnog stug, die ouders van dat meisje zouden jou dan vast wel bellen of ze bij jou is. En dat zou dan gebeuren in de eerste paar dagen dus niet een week later. Maar laat ik me hier buiten laten
    Veel succes & sterkte


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    StarSparkle schreef:
    Ik hou me ogen open alleen ik denk niet dat ze naar Spijkenisse komt (dat nu al heel aardig bekend is vanwege de moord op Fardia zagar -ofzo iets-)


    Daar is ook een meisje vermist, in Spijk.
    Kim Hendrix.
    Ik ken haar, ze is het nieuwe vriendinnetje van mijn ex-vriend.
    Zij is 15 en hij is 20.
    Hij is vorige week naar Zeeland verhuist en heeft haar meegenomen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    GoogleIt schreef:
    (...)

    Dan lijkt het me alsnog stug, die ouders van dat meisje zouden jou dan vast wel bellen of ze bij jou is. En dat zou dan gebeuren in de eerste paar dagen dus niet een week later. Maar laat ik me hier buiten laten
    Veel succes & sterkte


    Snap je het wel? Ik bedoel te zeggen, ik zie haar eigelijk nooit meer in het echt, alleen nog via Hyves, we zouden binnenkort een keer afspreken maar dat komt er dus nu ook neit meer van...:S


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar is ze ergens vermist geraakt? Anyways, Sterkte!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wandering schreef:
    Come on guys, als ze gewoon niet zoveel contact met haar heeft. Je gaat er nou ook niet echt bepaald vanuit dat je vriendin ineens spoorloos raakt.


    Jij snapt het tenminste. Dank je...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    (...)

    Snap je het wel? Ik bedoel te zeggen, ik zie haar eigelijk nooit meer in het echt, alleen nog via Hyves, we zouden binnenkort een keer afspreken maar dat komt er dus nu ook neit meer van...:S


    Ik snap je volkomen, maar geloof je niet helemaal. Je zegt net dat jouw ouders haar ouders nummer hebben, dan ga ik er vanuit dat dat andersom ook zo is. Normale ouders bellen hun hele telefoon lijst af als er iemand vermist is.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    GoogleIt schreef:
    (...)

    Ik snap je volkomen, maar geloof je niet helemaal. Je zegt net dat jouw ouders haar ouders nummer hebben, dan ga ik er vanuit dat dat andersom ook zo is. Normale ouders bellen hun hele telefoon lijst af als er iemand vermist is.


    Waarom zou je me niet gelofen, weetje hoe erg die moeder aan het stressen is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze staat bij http://www.vermist.nl/. en iemand met mijn naam T-T
    Maar dat lijkt me eigenlijk best eng als je vriendin opeens spoorloos is D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Ze staat bij http://www.vermist.nl/. en iemand met mijn naam T-T
    Maar dat lijkt me eigenlijk best eng als je vriendin opeens spoorloos is D:

    Ja het is gewoon niet te gelofen, het is echt super eng, waar kan ze zijn!.
    Ik zelf heet ook Kelly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Racoon schreef:
    Whejooo... Dat is echt wnaklgnerkla... Wat rot voor je ):
    Ik zal kijken (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli