• whaha ik zat net naar het nieuws te kijken , het was sportnieuws en ik had werkelijk waar de slappe lach :'D

    het ging dus over een vrouw die op het WK atletiek in berlijn de 800 m had gewonnen ...
    op zich niet zooo bijzonder :'D
    mr de meeste mensen twijfelen of het wel echt een vrouw is xD whaha xD

    http://www.sporza.be/cm/sporza/atletiek/WK_atletiek/090819_800m_finale

    en ik moet zeggen , die lijkt echt WEL op een vent :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oké,die lijkt op een vent. Maar ik vind -persoonlijk- dat je nog wel kunt zien dat het een vrouw is.

    Jaah! Ik ook. Toen ik de foto zag, dacht ik echt dat het een vent was. En mijn ouders "nee, het is een vrouw." "Nee, dat zie je toch, is een man!" En toen zei de nieuwslezer 'Haar.' Daar gingen mijn bevindingen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JOYCEVIPx schreef:
    Oké,die lijkt op een vent. Maar ik vind -persoonlijk- dat je nog wel kunt zien dat het een vrouw is.
    heb je Haar/zijn stem gehoord :/
    moet wel genant zijn als ze al aan je geslacht gaan twijfelen Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    JOYCEVIPx schreef:
    Oké,die lijkt op een vent. Maar ik vind -persoonlijk- dat je nog wel kunt zien dat het een vrouw is.

    Op het nieuws leek die meer mannelijk dan op die foto. Aléja, hier heeft ze nog enkele vrouwelijke trekjes.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right