• ik droom echt niet vaak, maar als ik dan droom is het erg vaag en weet ik niet wat ik er mee moet, of ervan moet denken. Kan iemand helpen??

    droom:
    eerst zijn we met 2 groepen jongeren een spel aan het spelen op een groot grasveld, ergens afgelegen met muren erom heen en maar een uitweg. Aan de kant tegenover de uitgang loopt een soort berg of houten opstelling (verhoging) en bij dat spel moet je van voor naar achter iets doorgeven en de dat moet je dan van die verhoging gaan halen. Ik stond vooraan en moest dus rennen. Na afloop (volgens mij hadden we gewonnen) loop ik dus met een jongen (n) naar huis. Bij ons aan de achterdeur hebben we een gesprek over sleutels, en gaat n naar zijn huis. Ik ga mee, blijkt hij te logeren bij mijn buren. Wij gaan daar dus naar binnen en hebben een leuk gesprek. Ineens moet ik iets boven van zijn kast halen, en liggen daar ook mijn Nederlands boeken. We lopen naar zijn kamer, en n gaat het over een andere vriend (N een andere dan n ja ze hebben allebei dezelfde naam, maar andere schrijfwijze) van me hebben die hij dus ook kent. Het komt erop neer dat n homo is en dat hij N dus ook leuk vind, en ik zeg dus dat ik N ook leuk vind.

    en toen werd ik bezweet wakker. Dankje voor het lezen.(flower)

    Ik denk niet dat die droom iets speciaals te betekenen heeft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Droom 1:
    Ik zie een meisje voor me. Met blauwe ogen van haar vader en mijn getinte huid. Dan zie ik een roze wieg en de stem van mijn vriend die lachend zegt 'Wat is ze mooi he'. Ik zie haar wel vaker in mijn dromen. Het is al zo erg dat ik een naam voor haar heb. 'Zoe'.

    Droom 2:
    Ik zie de strip van Las vegas voor me.
    En de stem van mijn vriend die met een lieffe stem zegt 'Dit is de perfecte huwelijksries'.
    Opeens uit het niets valt een trouwakte op mijn schoot van uit de lucht.
    Op de trouwakte staat het volgende:
    Mike en kaniesha hebben hun jawoord gegeven op 20 December 2020.

    Droom 3:
    Ik zie een prachtig herenhuis voor me.
    Ik open de deur en als ik binnenkom staan daar mijn vriend en het beruchte roze wiegje.
    Ik loop na het wiegje toe en haal het meisje met de getinte huid en de blauwe ogen eruit terwijl mijn vriend me een sleutel overhandigd.
    Met de woorden 'In dit huis kunnen we gelukkig worden'.



    Ik vind het eng omdat ik deze dromen best wel vaak heb.

    ..

    .