• De parfum van Justin bieber, sommigen zeggen dat hij al in belgie is maar sommigen zeggen van niet. En als ie dan nog niet in belgie is wil ik hem wel op een site kopen, maar weten jullie dan een goede site? Ik krijg hem van mijn ouders onder de kerst boom, dus ik moet hem vinden! ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:06 ]

    Hij is er in ieder geval nog niet in Nederlands, dus ik denk ook niet in België. Je kan hem vast wel op een site kopen, maar dan heb je wel verzendkosten en zo!


    Justin Bieber thinks I'm flawless, BEAT THAT.

    Amazon.co.uk

    They have everything.

    Heeft hij nu ook al een parfum?
    Niet kwaad bedoelt, maar waarom houd hij het niet gewoon bij zingen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Heeft hij nu ook al een parfum?
    Niet kwaad bedoelt, maar waarom houd hij het niet gewoon bij zingen?


    Om geld te verdienen, duh(krul)

    Maar sorry, ik zou niets anders weten dan internet.


    As travars

    Caves schreef:
    (...)

    Om geld te verdienen, duh(krul)

    Maar sorry, ik zou niets anders weten dan internet.

    Alsof die niet genoeg heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Alsof die niet genoeg heeft.


    Waarschijnlijk vind zn management van niet, en ach, hoe makkelijk is het om JB te gebruiken om Justin Bieber spullen te verkopen aan meisjes van 12 ofzo. Net zoals die nagellak lijn die hij heeft, past totaal niet bij hem, maar een perfecte manier om er geld uit te krijgen. :')


    As travars

    Caves schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk vind zn management van niet, en ach, hoe makkelijk is het om JB te gebruiken om Justin Bieber spullen te verkopen aan meisjes van 12 ofzo. Net zoals die nagellak lijn die hij heeft, past totaal niet bij hem, maar een perfecte manier om er geld uit te krijgen. :')


    Nagellaklijn?! HAHAHAHAH
    Sorry, ik vind hem wel goed zingen, van de parfum wist ik wel maar dit slaat alles. HAHAHAAH(yeah)xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Frigga schreef:
    Heeft hij nu ook al een parfum?
    Niet kwaad bedoelt, maar waarom houd hij het niet gewoon bij zingen?


    Please, kijk naar: Lady Gaga, Rihanna, Beyoncé, Katy Perry enzovoort, ik kan wel de hele dag door gaan.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Augello schreef:
    De parfum van Justin bieber, sommigen zeggen dat hij al in belgie is maar sommigen zeggen van niet. En als ie dan nog niet in belgie is wil ik hem wel op een site kopen, maar weten jullie dan een goede site? Ik krijg hem van mijn ouders onder de kerst boom, dus ik moet hem vinden! ;D


    Parfumerie.nl op=op

    ...hij is wel goed bezig, een groot deel van de parfum opbrengst is voor het goede doel!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:41 ]

    Hooligan schreef:
    Amazon.co.uk

    They have everything.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Frigga schreef:
    Heeft hij nu ook al een parfum?
    Niet kwaad bedoelt, maar waarom houd hij het niet gewoon bij zingen?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Caves schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk vind zn management van niet, en ach, hoe makkelijk is het om JB te gebruiken om Justin Bieber spullen te verkopen aan meisjes van 12 ofzo. Net zoals die nagellak lijn die hij heeft, past totaal niet bij hem, maar een perfecte manier om er geld uit te krijgen. :')


    Pff, wat dacht je dan van die XS condoom lijn van hem? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    parfumerie.nl
    met korting (:

    Iemand uit mijn klas is speciaal naar Londen gegaan voor dat parfum. Persoonlijk vind ik dat een beetje ver gaan. Ik ben ook geen fan


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen