• De titel zegt het.
    Ik heb nog maar een voorbeeld en dat is de eerste die ik ooit gemaakt heb, en dat is deze:


    Als je een trailer wilt, mag je het altijd vragen.
    Ik weet niet hoelang het duurt om ze af te hebben want ik werk er alleen aan als ik er tijd voor heb
    vanaf vandaag 01-01-2012 maak ik de trailers alleen als je de beelden die er in moeten ook naar mij stuurt (denk aan linken van youtube of foto's)
    Als je foutloze ENGELSE teksten wilt zul je zelf de tekst moeten sturen, vanwege mijn dyslexie kunnen er fouten inzitten namenlijk.
    Dus als je een wilt vraag maar aan.



    Wachtrij
    - Gemeinsam Link
    - Sheffield Klik
    - RAYKEHORAN klik
    - HEStyles linkie
    - ColouredWind number 2
    - Mermaids link
    - Riverfire
    - vezz
    - Philyra


    groen is af
    rood is mee bezig

    Ik kan er allen in het weekend aan werken, vanwege school en omdat alle programma's op mijn laptop staan die ik doordeweeks niet mag overdag.

    De shop is open!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:09 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    Ik heb hem af..
    Hoop dat je hem leuk vind, ik vind hem zelf opzich best wel mooi (A)


    I looooove it. <3 (: Waarmee maak je je trailers (: ?


    To infinity and beyond •

    Sheffield schreef:
    (...)

    I looooove it. <3 (: Waarmee maak je je trailers (: ?

    Ik gebruik meerdere programma's dus het is best wel moeilijk uit te leggen :S


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Kan niet wachten op mijne hihi. :$


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Kan niet wachten op mijne hihi. :$

    Sorry gaat nog wel even duren, schiet van alles tussen door ineens, maar ik doe mijn best.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Me wants a trailer, moet ik iets invullen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Me wants a trailer, moet ik iets invullen?

    Jha
    waar de story over gaat.
    de hoe de hoofdpersonen er uit zien
    of er teksten in moeten (zo ja welke)
    en als het kan zelf beeld materiaal zoeken..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Het duurde lang, sorry


    voor RAYKEHORAN


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    Het duurde lang, sorry

    voor RAYKEHORAN

    Their en niet thier :3
    Maar ik ga er ook één -eigenlijk twee, mag dat?- invullen voor een nog niet-geactiveerde story en dan maakt het dus niet uit als het wat langer duurt :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    (...)
    Their en niet thier :3
    Maar ik ga er ook één -eigenlijk twee, mag dat?- invullen voor een nog niet-geactiveerde story en dan maakt het dus niet uit als het wat langer duurt :3

    Oké
    is goed, als je de teksten helemaal foutloos (sorry daarvoor, niet echt goed in spelling heb dyslexie) wilt moet je ze zelf even maken :S:S


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    Oké
    is goed, als je de teksten helemaal foutloos (sorry daarvoor, niet echt goed in spelling heb dyslexie) wilt moet je ze zelf even maken :S:S

    Geeft niet hoor, het valt me alleen op doordat ik het zelf fout deed bij een proefwerkweek essay schrijven -.- toen schreef ik steed There ipv their als ik dat bedoelde -.-
    En ik ga snel zoeken naar beeldmateriaal zodat ik het kan indienen -het is wel voor dezelfde story :3 zal er uiteindelijk in totaal 4 nodig hebben :3-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    (...)
    Geeft niet hoor, het valt me alleen op doordat ik het zelf fout deed bij een proefwerkweek essay schrijven -.- toen schreef ik steed There ipv their als ik dat bedoelde -.-
    En ik ga snel zoeken naar beeldmateriaal zodat ik het kan indienen -het is wel voor dezelfde story :3 zal er uiteindelijk in totaal 4 nodig hebben :3-


    Haha nou ik zal mijn best doen zodra je het ingeleverd hebt :P
    Nouja.. ik moet eerst nog een ander doen .


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    trailer 1 (de ander komt in een ander bericht)
    I'm Just Beautiful Me || Zayn J. Malik

    I know I'm no beauty queen, I'm just beautiful me.

    Everyone has their own story, some are more magical then others. This is a story that is magical, beautiful, romantic, but most of all... You must keep in mind that not everything is what it seems to be.

    Het gaat over een meisje, Veronique, die een jongen ontmoet in het bos. Hij, Zayn, wil niks met haar te maken hebben, maar dan blijkt dat ze zijn zielsverwant is, net een sprookje. Zij houdt geheimen voor hem achter, hij voor haar. Maar dat zal allemaal goed komen als ze elkaar vertrouwen en als ze respecteren wie ze zijn en wie de ander is.
    Ik heb net eigenlijk ook al de drie verschillende onderverdelingen genoemd van het verhaal, namelijk Fairytales, Secrets, Trust

    Zayn - ik neem aan dat je het wel weet :3
    Veronique - bruin haar, groen-bruine ogen, licht-getint (zwart haar mag ook)

    0:45 tot 0:48
    1:33 tot 1:36
    0:35 tot 0:40 kristen stewart is dan wel niet getint, het gaat om het idee :3

    Als nummer graag Who Says van Selena Gomez

    Of te wel, wolven en One Direction :3
    One Direction bestaat trouwens niet :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil binnenkort dus een story maken.
    Dus je begint gelegen haha!

    ik wil(als het natuurlijk kan!):
    - One Direction

    Meisjes gaan naar hun concerten, maar bij elke concert verdwijnen er een paar meisjes. Waarom bij one direction? Hebben hun ermee te maken?

    Kan je het zo maken dat het lijkt alsof 1D een gemene bende ofzo is :')?

    X

    trailer 2
    Book 1 || Fairytales


    Fairytales don't excist, they don't come true, fairytales are dreams in which you can escape the real world, can forget your problems.

    Then they don't know my life, my fairytale life.

    ~~

    Book 1 || Fairytales

    Involves dreaming, fear, hoping and a lot of magic.

    In dit deel ontmoetten Zayn en Veronique elkaar. Ze mogen elkaar niet, zij haat hem zelfs om hoe hij haar behandeld. Zij hoopt dat haar sprookje de waarheid wordt maar weet niet dat haar sprookje al waarheid is geworden, ze hebben het alleen beiden nog niet door.

    aan het begin, dat ze langs de boeken gaan, het kleine Chapter One stukje, het pagina-omslaan door die jongen rond 0:42
    0:01 tot 0:05, 1:00 tot 1:16, 2:13 tot 2:25
    de fairytale achtige gedeeltes -of te wel van vroeger :3-
    Misschien nog iets met ruzies?

    En nog steeds One Direction beelden :3
    En wolven :3 -daarvoor kan je dezelfde beelden gebruiken als vorige aanvraag-

    Dit nummer graag Alexander Rybak - Fairytale


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oeh, de mijne is nu aan de beurt :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis