• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? wil je je bewondering voor jaimie kwijt?Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 17:56 ]

    jwjdj

    14.3% (4 stemmen)
     
    Sjabalabadingdong

    32.1% (9 stemmen)
     
    Hastalavista

    46.4% (13 stemmen)
     
    Protest tegen lange topic naam

    7.1% (2 stemmen)
     
    Abcdefghijklmnopqestuvw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omfg iedereen slaapt... Zou het opvallen als ik nu aan de drank ga? Waarschijnlijk wel merp.

    Edit: ik vind dat een biertje mag. Zielig en alleen. Ik heb gewoon behoefte aan bier. En dat is vrij bijzonder, dus mijn ouders mogen niet zeiken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 23:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Brum brum


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Misschien is het wel goed dat mama niet thuis is, dan kan ze ook geen vragen stellen.



    @ de titel


    — Inner peace, it's hard to find. —

    iedereen kent dat moment wanneer je deze melding krijgt 'update kan niet uitgevoerd worden, geheugen zit vol' :W verschrikkelijk D:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 23:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeps, nu heb ik de mail niet beantwoord. Dan morgen maar. Het heeft ook niet zo'n haast, qua onvruchtbaarheids kans, qua symptomen en ook echt klachten wel.

    // Het leuke van vandaag was mijn haar verven en de kroeg quiz, waar we 4e zijn geworden en ook nog een prijs kregen na ronde 2. Nu heb ik een mooie grote smeltkaarsjes brander voor in mijn 'salon' ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:02 ]

    Allerton schreef:


    @ de titel

    it's art
    ik kan geen gif vinden van negan die 'that was a damn productive day" zegt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:


    @ de titel


    Het vereist echt veel zelfbeheersing om mijn modpowers niet te misbruiken en de titel aan te passen :Y)

    OT: ik ben bang voor de nachtmerries. Terwijl als ik gewoon mijn pil neem het waarschijnlijk wel goed komt, maar toch.

    Edit: Anna chocola en bier is GEEN oplossing. Ga slapen of zo.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    wauw mijn kat is in een knuffelmodus vandaag, i missed u tooooo


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik ga nooit kunnen slapen met die herrie +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik ben zowel fan van de titel als dat ik luid frons om de titel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    it's art


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ current crush en ik kan hier echt uren naar staren

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik baal er wel van dat tot nu toe niemand van mijn familie hem leuk vindt en bij me vindt passen. Al zal het wss niets worden tussen ons. Helemaal niet na dit gedoe waarvoor ik nog een week moet wachten, op zijn minst.

    Zo lief hoe hij me zelfvetrouwen in wil brengen en mij van deze depressieve gedachten af wil krijgen, maar het lukt gewoon niet. Het is zo moeilijk om erboven te staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.