• Ja ik wordt er bloed nerveus en chagie van. Ik speel in een RPG en als mensen dan bijna nooit online zijn of reageren echt mijn humeur zakt dan diep. Of dan ben je net bezig en moet je weg of er wordt niet meer gereageerd. Misschien een doeloze topic maar ik kan er niet tegen.

    Om het nog een beetje nuttig te houden: waar kun jij niet tegen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, dat lijkt me ook wel vervelend. Dan moet je misschien eens tegen iemand anders praten? (: Ik kan tegen te veel dingen niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sommige RPG's gaan nou eenmaal wat langzamer en het is maar een spel, om daar nog chagerijnig van te worden... Dan ga je toch gewoon wat anders doen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naja, ik heb geduld dus geen last van. Ik kan er niet tegen dat mijn vriendje zo ver weg woont D:


    Life is hard and then we die


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan er niet tegen als mensen me nieuwschierig maken en dan express niet willen vertellen waar het over gaat alleen maar omdat ik dan echt alles ga proberen om er achter te komen...
    Dat is ook waarom ik Cliffhangers haat. Haha!


    Believe in yourself.

    Ik wil wel schrijven met RPG(ik doe er aan 3 mee) maar de laatste tijd vind ik school toch even belangrijker :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, ik heb geduld dus geen last van. Ik kan er niet tegen dat mijn vriendje zo ver weg woont D:


    ^Dit, alleen kan ik het niet eens aan mijn ouders vertellen dat ik een vriend heb (hij woont wel dichtbij en is hier vrij vaak als mijn ouders weg zijn). D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tegen mensen die ineens in een topic komen en het daar dan gaan afzeiken.. Laat ik maar geen namen noemen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Giants schreef:
    Ja, dat lijkt me ook wel vervelend. Dan moet je misschien eens tegen iemand anders praten? (: Ik kan tegen te veel dingen niet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wimbledon schreef:
    Tegen mensen die ineens in een topic komen en het daar dan gaan afzeiken.. Laat ik maar geen namen noemen

    \o/ ben ik! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zit ook in een RPG met weinig mensen hoor, en die hebben ook nog eens weinig tijd terwijl ik zeeën van tijd heb :'D Is soms best irritant, maar ik snap heus wel dat er belangrijkere dingen zijn dan een RPG. Als ik ondertussen zit te leren ga ik ook niet zo snel als anders reageren. (cat)

    Epitaph schreef:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:55 ]


    -

    Endure schreef:
    Sommige RPG's gaan nou eenmaal wat langzamer en het is maar een spel, om daar nog chagerijnig van te worden... Dan ga je toch gewoon wat anders doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat mijn vriend bepaalde dingen zegt, dat ik hem amper hoor of dat we ruzie hebben (dat zijn de belangrijkste)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tegen mensen die denken alles beter te weten en omdat ze ouder zijn maar denken dat ze meer recht hebben.

    En huiswerk, ook rot natuurlijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Te veel. Vooral irritante geluiden. Die van mijn zusje zijn vreselijk.


    Food.