• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?
    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##

    Rollen graag zo uitgebreid mogelijk invullen. En een duidelijke foto van je personage(s).

    Vollgedige naam;
    Roepnaam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Karakter;
    Extra;
    Uiterlijk;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Abigale Sparks
    Roepnaam: Gale
    Leeftijd: Gale is zeventien jaar oud, geboren op vier mei.
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Gale is een meisje met heel wat pit en een grote mond, die niet snel weg deinst voor dingen waar haar vrienden bij zijn – als ze alleen is gaat dit heel anders en lijkt ze toch een redelijke angsthaas. Betrouwbaar daar hoef je voor Gale in het begin niet bij te zijn, het duurt namelijk echt wel even voordat Gale je als vriend gaat zien en ze je niet als bruikbaar voorwerp aanziet. Ze is een nogal egoïstisch persoon, denkt altijd als eerst aan zichzelf voor haar vrienden en is nogal sarcastisch aangelegd. Gale is niet een meisje die tegen de waarheid kan, ze is erg koppig en zelfverzekerd. Ondanks haar scherpe kantjes is ze erg spontaan en zit ze vol humor, ze is erg beschermend tegenover haar vrienden en is een meisje die altijd wel van zich laat horen.
    Uiterlijk:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Volledige naam: Murlaugh Danson Upgraye.
    Roepnaam: Murph.
    Leeftijd: 25.
    Geslacht: Mannelijk.
    Karakter: Murlaugh is een gecompliceerde persoonlijkheid die niet houdt van makkelijkheid. Hij lost graag raadsels op, maar hijzelf kan hij niet kraken. Murlaugh heeft stemmingswisselingen, waardoor hij soms poeslief is, en de andere keer dat hij je wel kan neersteken. Zijn drankproblemen helpen ook niet echt bij het beheersen van zijn moeilijke persoonlijkheid en zijn korte lontje, maar volgens hem is er niks aan de hand. Dat werd er ook bij hem ingeprent. Niets aan de hand, lachen en zwaaien, Murlaugh. Zijn ouders werkten allebei nonstop, en als ze thuis waren, tiranniseerden ze de arme jongen. Daardoor werd hij wat verdraaid, zoals hij nu is. Gestoord, maar toch op een hilarische manier.
    Uiterlijk:

    Murlaugh heeft een oud-Victoriaanse/ kledingstijl, bijna vampier-achtig. Hij draagt graag licht-gekleurde pakken, die aansluiten bij zijn koelbloedige uitstraling. Als hij alleen is, loopt hij shirtloos rond, en dan kun je eigenlijk zien wat hij de afgelopen jaren gedaan heeft: Vechten en trainen. Zijn blauwe ogen branden zo een gat door je hart heen als hij grote ogen op zet, om je te kwetsen. Dat is wat hij doet. Voor zijn pleziertje. Ook draagt hij veel leer. Maar wat er echt niet aan hem kan missen, is zijn hoed.
    Extra: Heeft een zeer hoge pijngrens dankzij vroegere mishandelingen, en heeft altijd een kraai bij zich.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:17 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Murph (baby)
    Murph! :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vind je de foto ook leuk? Ik vind 'm geweldig, aangezien ikzelf een hoedenfetisj heb! :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zei Murph, dat zegt de psychoot hier niet tegen iedereen :Y).
    En mijn personage? ;D.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lekker evil characters hier :Y)


    Not all those who wander are lost.

    die foto is van Lucifer:9~ nice!!

    De personages zijn natuurlijk weer amazing!

    @Inkheart: True dat! Ik mix en match mijn characters.
    (wbw)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ghihi. Ik wil echt schrijven aan Cee, heel graag :9~.
    Maar ja, nog niet ieder mensje heeft en personage ingevult, dus moet ik wachten met het topic sluiten (baby).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Epitaph schreef:
    De personages zijn natuurlijk weer amazing!

    @Inkheart: True dat! Ik mix en match mijn characters.
    (wbw)

    ik blijf het plaatje coowl vinden:)

    Epitaph schreef:
    De personages zijn natuurlijk weer amazing!

    @Inkheart: True dat! Ik mix en match mijn characters.
    (wbw)


    He's just fucking sexy. I LOOOOVE people who're a bit alternative *kwijl*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar hoe vinden júllie Cymbeline? ^-^
    Want zij is hier wel degene die jullie op jullie knietjes gaat dwingen (lol).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hahaha, murlaugh wordt aanbeden!:D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zie dat Murph-lief het moeilijk gaat krijgen, hahah. Nah, ik heb een hele map met foto's op mijn 500 gb hardeschijfje die het weigert te doen, dus voorlopig 'Lucifer'. (wbw)

    Ga 'm btw wel proberen aan de praat te krijgen, want ik heb een huge-ass collectie aan RPG-gaiz. (wbw)

    Vind Cymbeline btw pretty, maar ze oogt zo mager. Ja, oke, Murph is ook bijna niks. Maar d'r personality is ook nice!
    (banana)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Leave schreef:
    Maar hoe vinden júllie Cymbeline? ^-^
    Want zij is hier wel degene die jullie op jullie knietjes gaat dwingen (lol).


    Goed neergezette personage/karakter, ben benieuwd ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'