• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?
    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##

    Rollen graag zo uitgebreid mogelijk invullen. En een duidelijke foto van je personage(s).

    Vollgedige naam;
    Roepnaam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Karakter;
    Extra;
    Uiterlijk;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ghihi. Ik vond die foto van Cee gewoon bij haar personality passen, dus. - gayhandje. - En ze is niet lelijk, dus gaan met die banaan :9~.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Klik & schrijven maar dearies

    En ja, ik mag het topic openen want het idee is van Leave en mij samen (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vollgedige naam: Dedrick Mecvin Geneva
    Roepnaam: Mec
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Mec is mysterieus. Hij praat niet veel maar denkt wel heel veel. Mec trekt zich niets aan van mensen hun mening, en als niemand het met hem eens is trekt hij wel zijn eigen plek. Als Mec met je praat is dat of omdat hij je nodig heeft of omdat hij je vertrouwt, en als hij je vertrouwt kom je niet snel van hem af.
    Extra: Mec kan niet goed omgaan met hectiek of heftige emotie's.
    Uiterlijk:


    Mec heeft licht blonde haren en fel groene ogen. Hij draagt meestal simpele kleding omdat hij niet wil opvallen, wat hij overigens wel doet door zijn ogen. Mec is vrij klein voor zijn leeftijd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:47 ]

    Het wordt onderhand wel een beetje moeilijk om er nog bij te komen...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Het wordt onderhand wel een beetje moeilijk om er nog bij te komen...


    Oh, ok is niet erg hoor :). zal ik hem dan maar verwijderen?

    Nee hoeft niet, maar ik bedoel dat het even kan duren voor we weten waar we je in het verhaal erbij kunnen laten komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Nee hoeft niet, maar ik bedoel dat het even kan duren voor we weten waar we je in het verhaal erbij kunnen laten komen.


    Oh, ok. Ik w8 dan wel tot ik er in kan springen :)

    Kan ik er nog bij springen of niet meeR?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:14 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vollgedige naam; Dean Sadler
    Leeftijd; 16 jaar
    Geslacht; Mannelijk
    Karakter; Dean is iemand die heel graag met andere mensen praat, en zit daarom enorm graag in een grote groep. Hij haat het om alleen te zijn, maar tegelijkertijd is hij bang om zich in een grote groep voor aap te zetten. Het liefst heeft hij dat iedereen hem aardig vindt. Het liefste wat hij doet is de hele dag door lachen.
    Extra; Stiekems is hij biseksueel, maar daar praat hij liever niet over. Sinds dat zijn vader het weet, wil zijn vader niets meer met hem te maken hebben, waardoor hij soms een beetje emotioneel kan zijn.
    Uiterlijk;


    Take me to wonderland

    Cuuuteee =D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Cuuuteee =D


    I knoow. x'D


    Take me to wonderland