• Ik zou het zelf wel handig vinden, bijv. bij het herschrijven van stories enz. Wat denken jullie ervan?


    26 - 02 - '16

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik zie het nut niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pusheen schreef:
    Voor, want ik heb zo een story met FUUU memes en dan upload ik meerdere hoofdstukken tegelijkertijd. En dan steeds op activeren klikken, en 100 hoofdstukken naar beneden moet scrollen om weer op activeren te klikken voor 10 keer, is een heel gedoe.


    Dat bedoel ik dus :W


    26 - 02 - '16

    Tegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Buddy schreef:
    Ik vind het persoonlijk overbodig ;$ Dan moet je die hoofdstukken eerst aanvinken en daarna op activeren drukken. Kun je beter gelijk bij elk hoofdstuk activeren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    waarom? Ik activeer ze altijd meteen...


    help

    Reassurance schreef:
    Waarom? Alsof je er in één keer honderd wil gaan activeren.. En als het er een paar zijn klik je gewoon 5 keer.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Oh graag, ik ben voor! Bijvoorbeeld als je stories opnieuw wil gaan schrijven, wil je wel alle chapter inactief hebben, maar de abo's hou je dan natuurlijk graag dus begin je gewoon in die story met nieuw geschreven hoofdstukken, maar als je dan eerst al die andere moet inactiveren is dat zo'n gedoe! Ik leg 't een beetje scheef uit, maar 't komt er dus op neer dat ik voor ben :3


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    Oh graag, ik ben voor! Bijvoorbeeld als je stories opnieuw wil gaan schrijven, wil je wel alle chapter inactief hebben, maar de abo's hou je dan natuurlijk graag dus begin je gewoon in die story met nieuw geschreven hoofdstukken, maar als je dan eerst al die andere moet inactiveren is dat zo'n gedoe! Ik leg 't een beetje scheef uit, maar 't komt er dus op neer dat ik voor ben :3


    Daar heb ik dus ook last van. Want ik wil de verhalen waar ik ontevreden over ben herschrijven.


    26 - 02 - '16

    Annwfyn schreef:
    Tegen, het maakt de site alleen trager en heeft geen nut. :W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.