• Nou, eindelijk heb ik mijn tongpiercing ( bijna een dag oud)
    Het deed geen pijn, alleen sochtends een beetje

    Nu mijn vraag voor degenen die er een hebben/ of hebben gehad.

    Hoe kan ik hem t best verzorgen? Hoe vaak mag ik mn mond spoelen met mondwater? En de piercer zei dat ik geen zuivelproducten, alcohol en cola mag.. Wat als ik t wel doe??
    Alvast bedankt xx


    So far away..

    Als je het wel doet riskeer je ontsteking xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan draai je de bak in(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    Dan draai je de bak in(cat)


    -plat-

    kijkt nog een keer

    -valt van stoel-

    Qua spoelen raden ze bij de shop waar ik kom aan om dit 3x per dag te doen met mondspoeling en in geval met alcohol het beste even verdunnen. En dan tussendoor spoelen met zoutoplossing ( na maaltijd of tussendoortje).

    Ook uit kijken met eten, in het begin zo dun mogelijk omdat je op je tong kan bijten ( vooral met rijst ) en dus op je piercing.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Neem van mij aan dat je dan corrosie krijgt op het staal van je piercing, en dat dan voor ontstekingen kan gaan zorgen. Absoluut niet doen dus!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een tongpiercing en ik heb op de dag zelf een shitload aan cola gedronken, nog nooit mondwater gebruikt en gewoon zuivelproducten gegeten.
    Nog nooit problemen mee gehad, dus het valt wel mee ;D

    Hij zal vast bedoelen dat je dat een week of een paar dagen beter niet kunt doen, ik heb zelf een lippiercing en toen zei diegene dat ik 2 weken geen alcohol mocht drinken. Toen ik dat na een week deed voelde ik het een beetje prikken.
    Het kan het 'genezen' langzamer maken.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Na alles wat je gegeten en/of gedronken hebt moet je je mond spoelen met dat mondwater en alcohol drinken is heel slecht, aangezien je tong kan gaan ontsteken, en zou ik ook echt niet doen als ik jou was (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.