• M'n crush en ik zijn allebei heel verlegen met als gevolg dat we als we bij elkaar staan amper vier woorden zeggen tegen elkaar dus had ik vandaag, zijn verjaardag, al mijn moed bij elkaar gehaald om hem alleen een gelukkige verjaardag te gaan wensen dus ik liep heel onezelfzeker richting hem en zijn vrienden en ik wens hem een gelukkige verjaardag. Hij zei bedankt, maar toen viel er een algemene stilte en het was echt awkward. Ik ging dood.

    Nog iemand iets awkward meegemaakt vandaag?
    (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Och dat is zo klote zulke momenten :/
    Nah, nog niet, haha!


    Believe in yourself.

    Devote schreef:
    Och dat is zo klote zulke momenten :/
    Nah, nog niet, haha!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Op zo'n moment moet je natuurlijk wel de traditionele zoentjes op de wang doen, maar bij de laatste mis je "per ongeluk" zijn wang en zoent hem lichtjes op zijn lippen. Als ie je dan begint terug te zoenen vindt ie je sowieso leuk :Y)

    Doet ie dat niet dan verontschuldig je je dat je zijn wang miste en maakt wat grapjes. En tadaaa, je praat :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Op zo'n moment moet je natuurlijk wel de traditionele zoentjes op de wang doen, maar bij de laatste mis je "per ongeluk" zijn wang en zoent hem lichtjes op zijn lippen. Als ie je dan begint terug te zoenen vindt ie je sowieso leuk :Y)

    Doet ie dat niet dan verontschuldig je je dat je zijn wang miste en maakt wat grapjes. En tadaaa, je praat :D


    Haha, zijn vrienden stonden er ook bij dus geen goed plan denk ik. Dan nog zou ik helemaal niet durven ik ging nu al dood van de stress om er heen te gaan.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Devote schreef:
    Och dat is zo klote zulke momenten :/
    Nah, nog niet, haha!

    Dat heb ik nou ook altijd. Zo vervelend...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hahaha ja zulke momenten zijn kut :'D En nee vandaag heb ik nog niet iets awkwards meegemaakt, misschien komt dat nog ;p


    -

    Hahaha, dat is inderdaad kut.
    Ehm.. Bijvoorbeeld 3 keer spastisch op de grond gevallen met gym.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Devote schreef:
    Och dat is zo klote zulke momenten :/
    Nah, nog niet, haha!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jah, bij nederlands. Mijn leraar maakt van alles wat ik zeg een grapje, terwijl ik heel serieus iets vertel.
    Maar wel stoer dat je dat gedaan hebt (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 14:33 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nog nooit gehad.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ja, heb een flesje melk gepijpt. In front of the camera.


    No growth of the heart is ever a waste

    Devote schreef:
    Och dat is zo klote zulke momenten :/
    Nah, nog niet, haha!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    C18 schreef:
    Ja, heb een flesje melk gepijpt. In front of the camera.


    Komt dat op youtube? Want dan komt het bij mijn favorieten te staan (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    C18 schreef:
    Ja, heb een flesje melk gepijpt. In front of the camera.


    -Out-

    Maar dat zijn echt hele pijnlijke momenten(:
    Maar nee, nog niet niets awkwards(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.