• Ik was laatst zo in de kantine, en toen kwam er opeens een jongen voor mij zitten. Ik dacht eerst van 'oké?' maar ik wil niet gemeen zijn tegen brugpiepers, dus ik wou aardig zijn en begon een gesprek. Altijd leuk c: haha oké. Die jongen was dus heel aardig, en mijn vriendin en ik hadden echt veel lol met hem. Op een gegeven moment vroeg mijn vriendin, 'En, heb je een vriendin?' Toen zei hij doodnormaal, 'Nee ik val op jongens' BAM. Dat was even een klap voor mij. Dit was echt de éérste keer in mijn leven, dat ik niet zag dat iemand homo was, en dat diegene het gewoon toegaf. De broer van mijn vriendin dus, die is ook homo, en die durfde er pas uit te komen op zijn 14\15e? Maar hij zit pas in de eerste, en hij vertelt het gewoon alsof het heel normaal is. - Is het ook hoor, maar echt ook zelfverzekerd enzo - Ik heb echt zo'n respect voor die jongen. Ik vind het echt heel tof van hem. Ik had het echt niet aan hem gezien, er zijn heel veel homo's op onze school. Maar dat zie je gewoon aan de manier hoe ze iets doen, of sommige hebben gewoon makeup of van die héle overdreven V halsen. Anyways je ziet het gewoon. En ik vind homo's echt superleuk en aardig. Hij wilde ook mijn mascara uitproberen maar de bel ging. Wat ik wel erg vind, is dat zijn hele klas hem raar vind. Omdat hij homo is waarschijnlijk. Maar alsnog heb ik héle erge respect voor hem (: En sommige zeggen dat hij ook al een vriendje heeft. Hebben jullie ook zoiets gehad?

    Dat is echt super stoer van hem! Wow, respect.
    Ik weet nog wel dat een vriend van mij er vorig jaar voor is uitgekomen dat hij homo was in de klas, ik wist het al wel eerder, maar het blijft echt zo knap dat je dat dan gewoon zo kan vertellen.. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat had ik ook ja, in de brugklas. Ik zat in de klas bij een meisje die heel aardig was, maar pas na een halfjaar begon ik echt met haar te praten. En toen ging het gesprek een beetje over jongens en toen zei ze gewoon: ik val op meiden.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Het is goed dat hij er zo voor uit komt, zo zou het in deze wereld moeten zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Echt respect(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, respect.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Persefoneia schreef:
    Wauw, dat vind ik echt knap van hem. Ik zelf ben waarschijnlijk bi, maar ik durf daar niet eens voor uit te komen voor mijn familie&vriendinnen, laat staan op school. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik eerst zeker wil weten dat ik het ben voordat ik het vertel.
    Ik heb een jongen op mijn school die er wel voor uit komt dat hij homo is, maar je merkt het meteen bij hem. Hij praat als er overdreven tienermeisje; "Oh my god, zijn kleren zijn zó ugly!" of dan springt 'ie op en neer als hij heel blij is(krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    het is dan zo lullig dat mensen het raar vinden
    ik snap die mensen echt niet, ik snap zoiezo mensen die pesten niet.
    Ik vind het heel knap van hem, echt respect


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pariah schreef:
    Dat is inderdaad wel heel knap van hem.