• Omdat dit precies beschrijft wat ik met mijn vriend heb meegemaakt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:13 ]

    Ik heb ff geluistert naar dat soort rapmuziek wat ik bijna altijd bij jouw topics zie staan, en 1 daarvan heeft me wel geraakt, het heet volgens mij; Uit het oog maar niet uit het hart. Of nou ja, dit nummer stond niet speciaal bij jou ofs.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik heb ff geluistert naar dat soort rapmuziek wat ik bijna altijd bij jouw topics zie staan, en 1 daarvan heeft me wel geraakt, het heet volgens mij; Uit het oog maar niet uit het hart. Of nou ja, dit nummer stond niet speciaal bij jou ofs.



    Nino-uit het oog.

    Hale schreef:
    (...)


    Nino-uit het oog.



    Ja, dit nummer vind ik dan wel weer mooi.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    i put the fun in funeral

    Never Let You Go Acoustic - Justin Bieber
    Never Let You Go - Austin Mahone
    Here Comes Goodbye - Rascall Flats


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hale schreef:
    (...)

    Heb je daar een link van?

    Ja, hij heeft een soundcloud


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    geen :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."






    Ik huil niet bij liedjes maar bij deze twee krijg ik kippevel van het puntje van me tenen tot aan het topje van me kruin..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adam's Song - Blink 182

    Normaal hou ik niet van dit soort muziek, maar werd gedraaid op uitvaart van mijn oma :x En stiekem vind ik het best mooi, vooral als die man gaat zingen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hurt - christina aguilera


    Owl you need is love.


    Deze werd gespeeld op de crematie van mijn oma.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Ik heb er normaal gesproken niks mee, maar de tekst slaat best wel op mijn leven.



    Dit was op de begrafenis van een goede vriend van me, hij hield heel erg van dit liedje en zijn tante wilde dat ik dit zong (waarna ik een gedicht -stotterend- voor moest lezen), hij heeft zichzelf opgehangen na jarenlang misbruikt te zijn.



    Deze heb ik gewoon te vaak geluisterd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!