• Jaja, weer zo'n forumspel. Het doel is dat jij de forummer boven je gaat beschrijven. Uiterlijk, innerlijk, hobby's, waar hij of zij van houdt - alles mag, niks hoeft. Gewoon, zoals jij denkt dat diegene eruit ziet. Als je de persoon kent, mag je gaan raden wat hij of zij vandaag aan heeft!

    Niet spieken bij vorige reacties (cat)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:35 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jij bent een enorme fan van The walking death, ik denk dat je lang bruin haar hebt en een bril. Je bent moeilijk te doorgronden en je hebt een select vriendengroepje, maar die vrienden houden wel heel veel van je. Je bent creatief en je hebt een kat.

    Zit ik in de buurt? (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo:

    Najaa je zal vast Fan zijn van the hobbit ;p ik denk dat je een blondharig meisje bent met bruine ogen. Af en toe wat onzeker, maar niet bang om zich alternatief te kleden.
    Je hebt een select aantal vrienden in je omgeving, maar via Q en andere sites heb je een groot netwerk opgebouwd.
    Je bent dol op je kat en kan helemaal wegsmelten bij lieve dierenplaatjes.

    En ? 🙈


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Frodo:

    Najaa je zal vast Fan zijn van the hobbit ;p ik denk dat je een blondharig meisje bent met bruine ogen. Af en toe wat onzeker, maar niet bang om zich alternatief te kleden.
    Je hebt een select aantal vrienden in je omgeving, maar via Q en andere sites heb je een groot netwerk opgebouwd.
    Je bent dol op je kat en kan helemaal wegsmelten bij lieve dierenplaatjes.

    En ? 🙈


    Wow, alles klopt alleen heb ik groene ogen ipv bruine en geen kat (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je bent introvert, vind dat de maatschappij vaak domme/onverantwoorde dingen doet. Rebels, maar meestal wel lief en aardig. Hartstikke aardige vriendinnen en vrienden waar je alles mee deelt. Je houdt van Disney.

    Kwam ik een beetje in de buurt? vast niet


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Je bent introvert, vind dat de maatschappij vaak domme/onverantwoorde dingen doet. Rebels, maar meestal wel lief en aardig. Hartstikke aardige vriendinnen en vrienden waar je alles mee deelt. Je houdt van Disney.

    Kwam ik een beetje in de buurt? vast niet


    Nou, dat zit best in de buurt! Alleen ben ik extrovert, maar deel ik juist bijna niets met vrienden :x maar dat amdere klopt precies hahah


    ~My Mind Is Free~

    Frodo schreef:
    (...)

    Wow, alles klopt alleen heb ik groene ogen ipv bruine en geen kat (;


    Oeiii ik zat nog te twijfelen tussen bruin of groen (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Je hebt bruin haar en bruine ogen. Je vind het leuk om mensen te helpen. Ook vind je het leuk om te tekenen. Je hebt soms last van uitstel gedrag. Fandom nummer 1 is bij jou natuurlijk HP. Oh ja en je hebt een beugel en een bril. Kom ik een beetje in de buurt?

    Bijna Helemaal! Ik heb groene ogen, maar voorderest klopt alles.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Volgens mij heb je donkerblond haar en bruine ogen. Je hebt enkele vrienden die je enorm kan vertrouwen. Je bent een Potterhead. Je hecht veel waarde aan familiale relaties. Volgens mij ben je niet zo lang maar ook niet klein.


    Heaven is a place that we all have

    You are small. En je ziet er enorm aaibaar uit. Je lijdt definitely aan grootheidswaanzin en bent bijna even fab als Eddie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eucalyptus schreef:
    Volgens mij heb je donkerblond haar en bruine ogen. Je hebt enkele vrienden die je enorm kan vertrouwen. Je bent een Potterhead. Je hecht veel waarde aan familiale relaties. Volgens mij ben je niet zo lang maar ook niet klein.


    Ik heb zwart haar en ik ben klein voor mijn leeftijd maar voor de rest klopt het. :)

    Wasikowska schreef:
    You are small. En je ziet er enorm aaibaar uit. Je lijdt definitely aan grootheidswaanzin en bent bijna even fab als Eddie.


    Bijna, ik ben even fab als Eddie en ik ben de personificatie van grootheidswaanzin.


    Heaven is a place that we all have

    addie heeft vandaag een blauwe trui met een pagu erop aan, en gele sokken en een roze broek met gele stiksel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Famke is iemand die van verschillende series houdt en heel goed bevriend is met Shania en ze houdt van Dedpewl en The Flash :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gezien ik je ken mag ik dus gaan raden wat je aan hebt, lol. :'D Ik heb geen, geen flauw idee wat je vandaag draagt, hahaha. Een jeans en een t-shirt met een pull? Het lijkt me in elk geval niet het weer voor kleedjes en rokjes. :') Je houdt van anime en GOT, haha. Je bent niet extreem groot, maar ook niet klein.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried