• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik op jongens EN meisjes val.

    Voor zij die gaan pesten, ik ben wie ik ben en nobody else,dus jullie berichten kunnen me wat.


    Proud to be part of a fandom

    Stryder schreef:
    Hier gaat niemand je daarom pesten hoor. Anders komt het q-leger wel op ze af (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, je bent pas 12. Dat is best jong.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar als ze erachter komen, dan gaan ze je eerder pesten dan dat je ergens komt en zegt: "voordat je begint met je stomme vooroordelen, ja, ik ben bi. Problem?"


    Zo bedoel ik het ja.


    Proud to be part of a fandom

    Hoe weet jij dat al zo snel? ik lees net dat je 12 bent. Gewoon een vraagje. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je bent er plots gister achter gekomen (niet gemeen bedoeld)?


    Today will be Girl's Day party with you~

    NOURRY schreef:
    Hoe weet jij dat al zo snel? ik lees net dat je 12 bent. Gewoon een vraagje. (:


    Ex astris, sciencia

    Negligible schreef:
    Niemand hier zal je daarom pesten hoor (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Meid, je bent twaalf. Ik ga je niet aanvallen of iets, maar je zit in de knoop met je gevoelens, waarschijnlijk. Ik vind persoonlijk dat je pas kan oordelen als je zowel een seksuele als platonische relatie met een man en een vrouw hebt gehad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ShanghaiLove schreef:
    Je bent er plots gister achter gekomen (niet gemeen bedoeld)?


    Ik was al erg lang aan het twijfelen, en ik wist het gisteren zeker.


    Proud to be part of a fandom

    NOURRY schreef:
    Hoe weet jij dat al zo snel? ik lees net dat je 12 bent. Gewoon een vraagje. (:


    Ik benverliefd op een meisje, maar ik kom maar niet over mijn oude vriendje heen.


    Proud to be part of a fandom

    GinnyW schreef:
    (...)

    Ik was al erg lang aan het twijfelen, en ik wist het gisteren zeker.

    Zonder enige ervaring te hebben gehad? Heb je je gevoelens gebaseerd op wat kriebeltjes in je onderbuik, of heb je echt al iets met een meisje gedaan? Ben altijd heel sceptisch wat betreft biseksualiteit op jonge leeftijd. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    GinnyW zei op 27 nov 2011 - 12:19:

    Ik benverliefd op een meisje, maar ik kom maar niet over mijn oude vriendje heen. .


    O, ik ben het eens met Epitaph, maar oke, het is jouw leven. :')
    Epitaph schreef:
    Meid, je bent twaalf. Ik ga je niet aanvallen of iets, maar je zit in de knoop met je gevoelens, waarschijnlijk. Ik vind persoonlijk dat je pas kan oordelen als je zowel een seksuele als platonische relatie met een man en een vrouw hebt gehad.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Zonder enige ervaring te hebben gehad? Heb je je gevoelens gebaseerd op wat kriebeltjes in je onderbuik, of heb je echt al iets met een meisje gedaan? Ben altijd heel sceptisch wat betreft biseksualiteit op jonge leeftijd. (no_chears)

    Wat zij zegt. Je moet niet (vooral niet als je zo jong bent) zomaar lukraak roepen "ik ben bi" omdat je op je 12e eigenlijk pas net de puberteit binnenkomt. Achter bi zijn kom je pas als je verschillende relaties hebt gehad. Ik heb een vriend die bi is, en die heeft er jaren over moeten doen daar zeker van te zijn en hij is 20. Een beetje oppassen met dit soort uitspraken.


    ars moriendi

    -dubbelpost- (joehoe)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:27 ]


    ars moriendi

    Frigga schreef:
    Ok,leuk om te weten.

    Dit kan misschien wat hard over komen, maar ik heb nooit begrepen waarom mensen zeggen "Hoi, ik ben bi/homo/lesbisch." Je zegt toch ook niet "Hoi,ik ben hetero." Dus waarom wel met bi/homo/lesbisch?


    I agree.

    Eerst waren onderwerpen zoals homo's enzo taboe en nu doen ze er echt té overdreven over, zoals bijvoorbeeld The Gay Parade. Je hebt toch ook geen hetero-dag ofzo? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.