• Ik heb net een half uur met mijn zusje in de badkamer gezeten om alle markeerstift strepen op haar gezicht weg te halen. Ze had vannacht een slaapfeestje en haar vriendinnen vonden het blijkbaar leuk om tijdens haar slaap haar gezicht en armen helemaal onder te kladderen.
    Ze kwam vanochtend om 12 uur huilend thuis. Ze had er op het slaapfeestje niks van gezegd, want zo is ze. Maar thuis barst ze dan uit. Echt zo zielig! Kinderen van 12 doen dat toch niet meer?

    Ik had trouwens muziek op gezet en we hadden er een soort feestje van gemaakt in de badkamer(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het lief van je. Dit is nou de reden waarom ik blij ben dat ik enigst kind ben :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Awww :( Lekkere vriendinnen zijn dat, als ze helemaal huilend thuis komt. :O Kijk, een grapje is leuk, maar het is niet de bedoeling dat ze ervan moet huilen. Dat bewijst maar weer dat het geen leuk grapje is.

    Maar jij bent dat wel weer lief dat je haar zo helpt :) En dat je het gezellig hebt gemaakt in de badkamer ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gemeen. Lief dat je haar hielp(krul)

    Dat is echt laag van die vriendinnen.. hoe zouden ze het zelf vinden als ze ondergeklad worden?
    Leuke vriendinnen heb je dan.. Dumpen die hap!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ahh, dat is nogal flauw van haar vriendinnen. Goed dat jij haar geholpen hebt [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lief dat je der geholpen hebt! En ik vind het echt vreselijk om te bedenken dat zulk soort pesten al zo vroeg begint.. maar dat kan aan mij liggen :Y)

    Chandler schreef:
    Ahh, dat is nogal flauw van haar vriendinnen. Goed dat jij haar geholpen hebt [:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, ik zou ook janken. Wat ben jij vetaardig! (flower)


    Owl you need is love.

    Waarschijnlijk hebben die meisjes het niet kwaad bedoelt, maar zoiets kan keihard aankomen. Lief dat je de tijd voor je zusje neemt. <3


    ars moriendi

    Dat is zo zielig. Ik weet niet of je ooit Remember Me hebt gezien, maar in die film hadden zo ook op een verjaaardagsfeestje met sleep over een meisje haar haar geknipt. Ik zat echt te janken in de cinéma toen ik dat zag, want ik vind dat zo erg als kinderen dat bij elkaar doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ocharme. Soms zijn kinderen zo gemeen voor elkaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chandler schreef:
    Ahh, dat is nogal flauw van haar vriendinnen. Goed dat jij haar geholpen hebt [:


    Olive