• Ik wil een mp3speler kopen, want ik luister nu alles via m'n ds en dat ding kraakt en als de stekker van de koptelefoon draait, valt het geluid weg. Het stoort me ontzettend en daarbij is een ds nou niet echt makkelijk mee te nemen. Dus, weet een van jullie een goeie? Ik hoef geen foto's of filmjes ofzoiets, het gaat me echt om de muziek. En trouwens, hoeveel GB is handig?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:33 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik zou gewoon een Apple ipod kopen, iPod Nano en dan 8 of 16 GB.
    op kunnen zo'n 1000 nummers en als je meer wilt kan je 16 GB kopen.
    ook best wel makkelijk met iTunes.
    (:

    Ik zelf luister altijd via mijn iPhone!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:05 ]

    ik heb er een uti duitsland al zo'n 8 jaar ofzo en hij doet het topie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb mijn iPod nano al bijna 7 jaar, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik luister via mijn mobiel of via mijn iPod Nano.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik luister via mijn mobiel of via mijn iPod Nano.

    Mijn mobiel heeft een geheugen voor één nummer, en zo leuk vind ik Nickelback nou ook weer niet^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik luister de laatste tijd alleen maar via mijn mobiel. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Via mijn mobiel, daar zit een kaart in van 4 GB. Of via mijn iPod, maar ik vind daarvan de kwaliteit tegenvallen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ricatech is erg goed...bij mij gaan veel mp3 spelers snel kapot...die niet:Y)

    het ligt eraan hoeveel verschillende muziek je luistert...bij mij is 8 gb nog niet genoeg (A) dus ik moet al richting de 16 gb, of miss zelfs de 32 xD ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je uitgeven wilt...meer capaciteit = meer geld ervoor neerleggen...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 17:00 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    mijn ipod nano ben ik redelijk blij mee

    Hoeveel GB ligt aan hoeveel liedjes je erop wilt hebben (:
    Enn, ik heb een Sony MP4 en die is super chill (: En ook niet zo duur in verhouding met de kwaliteit en geheugen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zweer bij mp3's van ZEN. Ze gaan lang mee, zowel het ding zelf als de batterij en ze zijn vrij makkelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hmm ik heb een Ipod touch en die doet het best wel goed
    Maar die is ook wel een beetje heel erg duur als je hem alleen voor muziek gebruikt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."