• Oooh ik heb zo'n fantastisch, geweldig weekend gehad *O*. Ik was lekker samen met mijn vriendin en ze bleef zelfs een extra nacht. Gewoon fantastisch. Ik ben zooo gelukkig, gelukkiger dan ik mezelf ooit zou kunnen wensen. Alles is zo geweldig -glimlacht breed- Zo perfect!

    En hoe was jullie weekend?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Really crappy.. really awesome.. then really crappy again.. and now i'm just tired.

    Maar leuk voor je! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Passen jij en vrolijk in één zin? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    Passen jij en vrolijk in één zin? :W

    Noh, Elena! Mitchell en vrolijk passen perfect in een zin als je er een een extra ingredient bij doet. En dat ingredient is Nikki

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 15:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Noh! Elena! -pokt-
    Ja dat past perfect :W
    HAAAAAAAH, je bent geen ananas meer :W
    En wat is pokt?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Naww :3

    Nja mijn zaterdag was echt superleuk en dat had ik niet verwacht.
    En mijn zondag was echt zo'n luie dag; hele dag in pyjama rondlopen. ;D

    Aww, dat is ech super! Ben zo blij voor jullie :'D
    Mijn weekend was om eerlijk te zijn verschrikkelijk... Maar ja, life goes on. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn weekend was wel redelijk, ik ben voor het eerst samen met mijn vriend als een koppel naar een feest gegaan (feest van zijn neef, die heel veel mensen uit had genodigd) en het was wel leuk. Verder heb ik nieuwe boeken gekregen en daar ben ik heel blij mee


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, mijn weekend was ook heel erg leuk ^^ Thihihi.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oeh, leuk (:
    Mijn weekend was best leuk. Als je nuchter rondhangen tussen een enorme massa dronken mensen leuk vindt...
    Nee, oké, verder was het wel heel gezellig (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 16:20 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn weekend was geweldig (:
    En best grappig op een bepaald moment, en tegelijk super beschamend :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aww. ^^
    Mijn weekend was Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Portal 2 Portal 2 Skyrim Skyrim Skyrim Skyrim Portal 2 Mw 3 Battlefield 3 Skyrim Skyrim.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wimbledon schreef:
    (...)HAAAAAAAH, je bent geen ananas meer :W
    En wat is pokt?

    Dat ik je prik xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kinda boring, actually. Behalve zondag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had een geweldig weekend. Ben alleen mijn stem kwijt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat ik je prik xd


    Wat bedoelt ze eigenlijk met ananas? Ik weet alleen dat je vaak dat ene Spongebob-plaatje in topics zet maar meer niet xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!