• Lieve lezers,

    Een jaar geleden kreeg ik een droom over een meisje en een jongen. Nu is die droom verder ontwikkeld tot een zeer complexe verhaallijn. Ik ben bezig er een boek van te maken maar ik heb een probleem. Ik vind het erg moeilijk om mooie, bijzondere namen te verzinnen. De achternamen zijn nog het moeilijkst.

    Ik roep jullie op om je mooiste, raarste of bijzonderste voor- en achternaam hier te posten. Je kan er gerust een hele rol van maken, zodat ik alleen nog maar meer inspiratie krijg. Ik ben benieuwd welke namen jullie naar boven kunnen halen. Veras me!

    De hoofdpersoon heet Caitlynn ... (zoals je misschien kan bedenken heb ik nog geen mooie, bijzondere achternaam gevonden)
    De andere hoofdpersoon heet Arthur ... (hetzelfde verhaal, ik moet nog een goede achternaam hebben)


    Help dus alsjeblieft door hier een naam te posten, misschien zit die wel in het boek.

    Jullie kunnen ook op de voor- of achternaam van iemand anders stemmen, als je die heel mooi of bijzonder vind. Die zullen hier vermeld worden, en zo krijg ik meer vertrouwen in jullie en in de mogelijke achternaam. Bij het stemmen hoef je alleen maar in een reactie te zetten dat je die naam mooi vindt.

    Succes, en bedankt!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 8:52 ]


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Anjanie
    Felix


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Clèo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    McCallister, Clovis, Burting, Heartman, Griffin etc.


    26 - 02 - '16

    Namen: Yori, Yule, Kale, Rose, Cole,Mirre, Loly, Ross, Laila, Frone, Enne, Sky, Mosane, Yinn, Tiger, Mase, Flohr. Raynee... (Namen kun je me altijd om vragen xD)
    Achternamen: Dullor, Blue, Gregory, McAudry, Clenner, Hammisch, Dorothy, Gollum, Tisch.. (Ok, in achternamen ben ik ook niet goed xD)


    Dreaming without~

    Loreley als achternaam, whieee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornamen:
    Meisje - Bryani, Clover, Sillia, Livila, Ister
    Jongen - Ky, Ailin, Braiden, Caith, Dace

    Achternamen:
    Devron, Landon, Chambers, Lime, Goldheart, Shineargh, McGregor

    Tip: zoek eens op Ierse namen. Die zijn vaak heel origineel. Mijn naam is ook Iers dus ik heb Ierse namen altijd mooi gevonden.


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Meisje voornamen: Wonder, Glinster, Jarosa, Cecilia, Astella, Davinia, Meisjes/ jongens achternamen: McNally, Georgio, Morusso, Cordons, Jasons,
    Jongens voornamen: Declan, Blake, Byron, Tyroon, j


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    voornamen:
    meisjesnamen:
    Rin
    Faith
    Fate
    Mekayla
    Raula
    Kelby

    Jongensnamen:
    Bevin
    Dante

    ...ehm geen inspiratie meer... Achternamen vind ik ook vreselijk


    To live is to fight ~ Shinku

    Caitlynn Atlanta

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:53 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    voornamen meisje: mohini, nickita, nahini, brooklyn,quirina,melinda

    voornamen jongen: tristan, kingsley, delano,jeremy

    kijk maar mis staat er wat tussen ;-) succes met je boek ;-) xx

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    Volgens mij kun je ook redelijk wat namen maken met 'Mc' ervoor (:


    Do what people say you can't.

    meisjes naam: aurea! naema! ada! arya! zency! levinia! harmony! (lol, ik ken al deze mensen!!! xd)
    jongens naam: domenico! (deze weer niet, maar ik vind het een bijzondere naam!!! ;) )
    (sorry, mij lukt nooit de trema op een naam, dus hopelijk snap je de uitspraak!)
    heel veel succes met je boek! ;)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 21:19 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Caitlynn Wright
    Arthur Adams


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heyy Li! ik wist niet dat dit topic bestond, lol.
    Maar hier is een site met achternamen, kan je even op kijken misschien?
    Oh en hier ook!
    En als je nog meer wil, gewoon googlen he? :P


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Je kunt natuurlijk ook altijd een passende achternaam verzinnen. Iets dat bij iemand karakter past of bij de verhaallijn. Bijvoorbeeld zo sluw als een vos -> Fox.
    Ik weet ook niet of je een engelse of een nederlandse naam wil...

    Xx