• Er zijn wel eens mensen die zeggen: "Ieeuw die is lelijk!" Terwijl andere mensen zeggen: "Nee joh! Ze heeft een knap gezicht."
    Net zoals die zeven schoonheden als je er 5 heb ben je toch niet gelijk de knapste?
    Wat is nou knap en wat is lelijk?

    Ik vind het dom om mensen lelijk te noemen, daar kun je iemand zo erg mee kwetsen, en soms heeft dat zelfmoord als gevolg..

    Knap.. Vind ik ook stom.

    Waarom zou je mensen in knap en lelijk verdelen? Iedereen heeft op zijn manier wel iets moois, en iets minder moois.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mensen met uitstraling zijn knap.
    je kunt aan alle 7 schoonheids idealen voldoen en nogsteeds lelijk zijn.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind dat dat gewoon een kwestie van smaak is. x'D
    Ik bedoel er zullen misschien wel vele mensen vallen op mensen met weet ik wat -ik verzin nu even iets- blauwe ogen, maar dan nog hangt allemaal af van smaak. x'D
    Daar oordeelt iedereen zelf op denk ik.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het dom om mensen lelijk te noemen, daar kun je iemand zo erg mee kwetsen, en soms heeft dat zelfmoord als gevolg..



    Knap.. Vind ik ook stom.



    Waarom zou je mensen in knap en lelijk verdelen? Iedereen heeft op zijn manier wel iets moois, en iets minder moois.


    Briljante woorden, ben het ermee eens. Maar om ff een eigen mening toe te voegen: sommige mensen hebben iets extra's, en dat zijn niet per se hele knappe mensen, sportieve of lange, maar gewoon 'normale''mensen. Met dit extra's bedoel ik dat ze iets hebben waardoor je bij ze wilt zijn, waardoor je luistert als ze iets zeggen en iets wat maakt dat je naar ze wilt kijken, dag en nacht. Ik noem het de x-factor, en nee, dat is niet dat idiote programma.


    History is not hatred.

    (...)

    Briljante woorden, ben het ermee eens. Maar om ff een eigen mening toe te voegen: sommige mensen hebben iets extra's, en dat zijn niet per se hele knappe mensen, sportieve of lange, maar gewoon 'normale''mensen. Met dit extra's bedoel ik dat ze iets hebben waardoor je bij ze wilt zijn, waardoor je luistert als ze iets zeggen en iets wat maakt dat je naar ze wilt kijken, dag en nacht. Ik noem het de x-factor, en nee, dat is niet dat idiote programma.
    idd, sommige mensen hebben soms echt iets moois waarbij je denkt: WAUWIE

    (...)

    Briljante woorden, ben het ermee eens. Maar om ff een eigen mening toe te voegen: sommige mensen hebben iets extra's, en dat zijn niet per se hele knappe mensen, sportieve of lange, maar gewoon 'normale''mensen. Met dit extra's bedoel ik dat ze iets hebben waardoor je bij ze wilt zijn, waardoor je luistert als ze iets zeggen en iets wat maakt dat je naar ze wilt kijken, dag en nacht. Ik noem het de x-factor, en nee, dat is niet dat idiote programma.


    En ik ben het volledig met jou eens. (:
    Hmm, sluit lekker op elkaar aan, onze meningen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mensen die zelfverzekerd zijn , zijn vaak knap.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind het stom als mensen zeggen: "Woow, wat is die knap." dat is gewoon niet leuk als er een lelijk mensje bij je is. Ook als je naar een niet knap iemand wijst, geeft het haar/hem een niet fijn gevoel. Het gevoel 'ik ben lelijk.' EN dat is niet fijn...

    Ik vind het stom als mensen zeggen: "Woow, wat is die knap." dat is gewoon niet leuk als er een lelijk mensje bij je is. Ook als je naar een niet knap iemand wijst, geeft het haar/hem een niet fijn gevoel. Het gevoel 'ik ben lelijk.' EN dat is niet fijn...

    mensen met uitstraling zijn knap.
    je kunt aan alle 7 schoonheids idealen voldoen en nogsteeds lelijk zijn.


    Jaah ik ben eht helemaal met jouw eens!
    en je kan gwn niet perfect zijn.. dus ook niet helemaal knap.
    jezal heus wel ergens iets lelijks hebben.


    i can't pretend you're nothing special

    Uhu, ik ga ook niet zomaar recht in iemands gezicht zeggen dat ik heb niet knap vind. Ik vind dat gemeen en ik vind het ook niet leuk als mensen mij lelijk noemen.
    Ik doe niet hetzelfde terug, dan lijk ik op hetzelfde soort

    In iedereen zit wel iets moois!! alleen sommige mensen laten dat niet zien.. Sommige mensen zien de schoonheid van een persoon niet en de ander weer wel.. duss het is nogal verschillig

    In iedereen zit wel iets moois!! alleen sommige mensen laten dat niet zien.. Sommige mensen zien de schoonheid van een persoon niet en de ander weer wel.. duss het is nogal verschillig
    Er zitten een paar mensen op school bijv die iets heel moois hebben, maar hun kapsel of make-up laat het verbergen. Dat is heel zonde

    (...)Er zitten een paar mensen op school bijv die iets heel moois hebben, maar hun kapsel of make-up laat het verbergen. Dat is heel zonde

    Jaa klopt sommige mensen zijn met make-up gewoon mooi maar sommige mensen kunne dan ook echt op clowns lijkenn,.,.

    Mij boeit het schoonheidsideaal niet. Het gaat om uitstraling. Voor mij moeten mensen gewoon iets hebben. Iets van binnen wat ze zo uitstralen dat ik ze opslag bloedmooi vind. Dat is schoonheid vind ik ^^


    Mew <3