• Serieus, we hebben bij ons op school deze week schoolexamens en het gaat echt waardeloos. Bij iedereen. Ze zijn echt moeilijk en er worden echt belachelijke dingen gevraagd. Niemand neemt het nog serieus en de leraren gaan het lastig krijgen, wanneer ze alleen zulke examens mogen nakijken:

    Olifanten. (:
    Stiekem hoop ik hier op.(wbw)

    Onze hele klas heeft dit soort dingen opgeschreven, denk je dat het dan niet meetelt? Extra punten voor creativiteit? Ik hoop het, hahah, anders gaat het echt niet goedkomen, lol. Zijn er hier ook wel eens mensen die dit doen, of nemen jullie alles serieus? :3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 13:30 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Goed dat je zo mooi kan tekenen, want dat zou bij mij niet werken. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Multiplechoice: Bij twijfel B! -heeft dus op een proefwerk waar ze niet voor geleerd had alleen maar 'B' ingevuld-
    Openvragen: De vraag herhalen, maar dan anders geformuleerd. Of anders iets invullen in de geest van 'aardappel', 'zus' of 'gordijn'.
    En als ik aan het eind van het proefwerk nog tijd over heb, teken ik of een giraffe (Omg, dat voorbeeld dat je gebruikte lijkt precies op een oud proefwerk van mij!) of de leraar in superheld vorm. Soms krijg ik er pluspunten voor!


    i put the fun in funeral

    Ik heb ooit serieus een verhaal geschreven op mijn proefwerkblaadje, en ik kreeg een zeven. "Meneer van Dijk had zo'n vreselijke honger, dat hij de leerlingen aankeek en zei: 'WHRAAAAAAAH, JONGENS EN MEISJES, VANDAAG ETEN WIJ GEEN IJSJES, MAAR LEKKERE WISKUNDESOMMEN WAARVAN IEDERE LERAAR GAAT BROMMEN! HAP HAP HAP!'. Hij had het in zijn broek gedaan van het lachen aangezien meneer van Dijk nogal gezet is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    Mijn examens neem ik wel serieus ja. Het is heel stom om zo iets in te vullen.


    Ex astris, sciencia

    Ik had eens ingevuld op een proefwerk; "Zie het blaadje van mijn buurman -> ..." -op de '...' had ik de naam geschreven van de persoon die naast me zat. Die persoon had die vraag wél goed, alleen bij mij werd hij niet goed gerekend.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik had eens ingevuld op een proefwerk; "Zie het blaadje van mijn buurman -> ..." -op de '...' had ik de naam geschreven van de persoon die naast me zat. Die persoon had die vraag wél goed, alleen bij mij werd hij niet goed gerekend.


    Hahaa, die moet ik onthouden :'3


    i put the fun in funeral

    Ik had bij levensbeschouwing een vraag over welke dingen belangrijk er waren in de synagoge en waarom . Ik was dus alles vergeten dus ik wilde gewoon dood leuk: "Mensen, omdat anders all die andere dingen nutteloos zijn." :'D. Volgens mij was tie ook goed gerekend :'D


    Shoganai i ne~

    Hahahahah die laatste van die giraffe ga ik eens gebruiken, misschien helpt het.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Volgens mij las ik dat hier ook ergens op Q
    Was bij iemand de vraag over dat ze moesten bewijzen dat de stoel waar die op zat er niet is.
    en toen zette die er neer; Welke stoel?

    Op 1 of ander manier heb ik die onthouden XD en vind diegene dus nog steeds geniaal ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meestal als niemand het antwoord op een bepaalde vraag weet, weet ik het alsnog wel, of teminste gedeeltelijk. Dus ja, ik maak altijdvalles serieus. (nerd)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Makarov schreef:
    Still loving this one:



    OT: Ik probeer meestal wel wat in te vullen, maar misschien dat ik ook eens een giraffe moet tekenen :3


    Geniaal! Maar ik denk niet dat ik het ooit op een toets zal schrijven.& Ik ben wel serieus als het op school aankomt.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:59 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    LucaLouise schreef:
    Omygod.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Frans toets:
    Maak de zinnen af.
    Je suis hongerig (bang)
    J'ai honger (een auto)
    J'ai eten (een stripboek)
    Je suis niet hongerig meer (groot)

    Ze leest het door, lacht en geeft me vervolgens een dikke vette 1 :"D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:43 ]


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    Volgens mij las ik dat hier ook ergens op Q
    Was bij iemand de vraag over dat ze moesten bewijzen dat de stoel waar die op zat er niet is.
    en toen zette die er neer; Welke stoel?

    Op 1 of ander manier heb ik die onthouden XD en vind diegene dus nog steeds geniaal ;D


    haha dat was bij mij op school :P

    OT: Bij economie proefwerk waren er zulke vage vragen dat niemand er iets van begreep. En ze gingen de hele tijd maar over Jantje en Henkie die iets uit wouden rekenen. Dus heb ik uiteindelijk maar opgeschreven: "Jantje en Henkie zijn moe en snappen de vraag niet en hebben geen zin meer om te rekenen. Maar hier heeft u hun rekenmachine dan kunt u het zelf proberen." En dan een rekenmachine erbij getekend. Geen punten gekregen...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Gheghe, die giraffe ga ik bij mijn aankomende wiskundeproefwerk gebruiken(krul)

    Ik heb het een keer met een duits proefwerk gedaan, overigens. Ik was 3 weken zziek geweest, en ik kreeg ineens spontaan uit het niets een proefwerk waarvan ik geen enkele stof gehad had. Toen heb ik een heel verhaal opgeschreven (in het duits, mwha, klopte niets van) maar ze kon het behoorlijk waarderen, dus heb ik een herkansing gekregen en een bonuspunt :'D.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 8:19 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.