• Ja, een topic over jongens. Maar zeer waarschijnlijk iets anders dan dat je gewend bent. Ik zit namelijk met het volgende; ik ben altijd een beetje een van de jongens geweest en ooit eens "iets" gehad met een jongen die me misbruik maakte van mijn verleden, maar verder nooit aandacht gekregen van een jongen. Nooit eigenlijk veel behoefte aan gehad omdat ik het te druk had met het verwerken van dingen. Maar nu, ineens vanuit het niets lijkt het wel alsof er honing op m'n kont zit want er zijn ineens verschillende jongens die meer dan alleen leuk en aardig tegen me doen. Een jongene van mijn vorige stage, een jongen uit een andere vriendengroep, en een jongen/man van mijn huidige stage. Maar... Ik weet totaal niet wat ik hier nou mee moet doen? Ik voel me wel anders dan normaal, maar ik kan niet zeggen dat ik verliefd ben. Ik voel me meer een speelse kitten met een bol wol. Ya know what I mean?

    Iemand die ooit zoiets heeft meegemaakt, of advies voor me heeft?
    Want ik weet niet zo goed wat ik met hun aan moet, of met mezelf.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Speel met die jongens mee? Ik weet ook niet wat ik anders zou moeten. Voel je vereerd door de aandacht.


    Food.

    Ik had het in bosnië.
    veel flow enzo.
    Gewoon aardig doen en kijken, je merkt wel als je meer voelt


    even a white rose has a black shadowx

    Ik voel me meer een speelse kitten met een bol wol.


    -Plat-
    Geweldig! Ik zou als ik jou was gewoon aardig blijven, en van de aandacht genieten. :)


    Bad decisions make good stories.

    Nein.


    Life is full of fake people

    Scharry schreef:
    Speel met die jongens mee? Ik weet ook niet wat ik anders zou moeten. Voel je vereerd door de aandacht.


    None but ourselves can free our minds.

    Scharry schreef:
    Speel met die jongens mee? Ik weet ook niet wat ik anders zou moeten. Voel je vereerd door de aandacht.


    26 - 02 - '16

    Wat een leuke woordspelingen gebruik jij. (:

    Ontopic: Laat je niet afschrikken, maar geniet van de aandacht. Ik zou persoonlijk niet met ze allemaal flirten, maar leer ze beter kennen en wieweet vind je straks een jongen meer dan leuk?


    You are beautiful, you are love.

    Scharry schreef:
    Speel met die jongens mee? Ik weet ook niet wat ik anders zou moeten. Voel je vereerd door de aandacht.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Intan schreef:

    Gewoon aardig doen en kijken, je merkt wel als je meer voelt


    dat zou ik ook doen


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Scharry schreef:
    Speel met die jongens mee? Ik weet ook niet wat ik anders zou moeten. Voel je vereerd door de aandacht.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Cydonia schreef:
    Wat een leuke woordspelingen gebruik jij. (:

    Ontopic: Laat je niet afschrikken, maar geniet van de aandacht. Ik zou persoonlijk niet met ze allemaal flirten, maar leer ze beter kennen en wieweet vind je straks een jongen meer dan leuk?


    Wie?

    Ahri schreef:
    (...)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Je kan meegaan in hun geflirt, maar zodra je merkt dat zij jou meer dan leuk vinden terwijl jij niets voor ze voelt, moet je er echt direct mee stoppen. Als je dat niet doet, kan alles namelijk nogal ingewikkeld worden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oud topic.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb op het moment precies hetzelfde. Ik heb NOOIT aandacht gehad van jongens, nooit. Ik ben nu 17 en in het afgelopen half jaar zijn er twee jongens geweest die hun 'like' voor mij uitten. En nu doen opeens twee van mijn collega's heel flirterig tegen mij....
    Het maakt wel dat ik eindelijk besef dat ik er best mag zijn. Ik heb mezelf altijd onwaardig gevonden (ik vond mezelf lelijk etc), dus die aandacht is ergens goed voor. But it drives me crazy. Omdat ik ze moet gaan vertellen dat de 'like' niet wederzijds is.
    Maar geniet er van! Je verdient het, anders zou je de aandacht niet krijgen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:41 ]


    #WWED - What Would Emma Do?