• Alexei Daryl Stevens is in vele opzichten een normale jongeman die met beide voeten op de grond staat. Zijn ouders hebben beiden een goede job die ze graag doen. Twee zussen, die niet altijd even liefdevol zijn, maar alles wat het hartje van een tiener begeert. Behalve liefde. Zijn ouders zijn bijna nooit thuis en wanneer ze dan thuis zijn, is niets goed voor hen.
    "Alexei, die punten kunnen beter!" en "Alexei, dat kan zo niet langer!" zijn dan ook vaak gehoorde quotaties. Zijn vader is militair en hij heeft vooral graag meisjes. Alexi en Lucy, Alexei's jongere zussen kunnen niet verkeerd doen. Hierin vind Alexei een nieuwe vriend: 'eenzaamheid.' Alexei draagt vaak oude kleding van zijn vader, om hem een beetje bij zich te hebben.

    “Something’s gone completely wrong with that boy."


    Kan iemand me helpen met een titel?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:52 ]


    Ex astris, sciencia

    Just simple clothes, just to remind you. ?

    old clothes in a new world.

    ik zou het niet weten

    hm, de kleding is hier niet echt zo, belangrijk


    Ex astris, sciencia

    the love i've never had before


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Puntje vna mijn tong.. :l

    The little tree that grew big? x'D Zeg amar dat ie eerst onderdeurtje was, maar er dan overheen komt?
    One day. (Dat ie belofte met zichzelf maakt om 1 dag zijn vader terug te pakken ofzo)

    Wel, ik weet niet hoe je het verhaal verder wilt laten lopen, dus het is lastig om wat te verzinnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I found my loneliness in clothes ofzo?
    Ik ben echt dodelijk inspiratieloos, lol.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Endure schreef:
    Puntje vna mijn tong.. :l

    The little tree that grew big? x'D Zeg amar dat ie eerst onderdeurtje was, maar er dan overheen komt?
    One day. (Dat ie belofte met zichzelf maakt om 1 dag zijn vader terug te pakken ofzo)

    Wel, ik weet niet hoe je het verhaal verder wilt laten lopen, dus het is lastig om wat te verzinnen.

    Weet je, One day klinkt best wel goed!


    Ex astris, sciencia

    To remember you.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    To remember you.


    This ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.