• Ik heb de laatste tijd -naar mijn doen- veel topics geopend over een jongen.
    Namelijk dit en dit topic.

    In het eerste topic wist ik nog niet hoe ik hem moest benaderen. Die avond heb ik op Facebook heel subtiel gevraagd wat we voor school moesten doen en hopla, we waren vertrokken. We hebben nu al elke dag via Facebook gepraat en zo is het er van gekomen dat hij me bijles wiskunde komt geven op vrijdag. Ik had toen het probleem met m'n posters (topic 2) en ik heb hem gewaarschuwd en toen zei hij dat iedereen z'n eigen interesses had en ging zwijgen tegen de rest van m'n klas. ^-^

    Dus nu ben ik zo ontzettend blij!

    En ik zei hem dat ik het zo jammer vond dat het nog zo lang weg was en dat vond hij ook, dus nu komt hij zaterdag én vrijdag langs.

    Bedankt voor jullie hulp. Ik ben zo zo zo blij. ^-^

    En dan nog een update over mijn dolls:
    Mijn tweede doll is vandaag gearriveerd. Hij is een Angelheim Luka en zo zo zo prachtig!
    Dit is het topic over hem. Op 20 augustus heb ik hem besteld en vandaag, 8 december kwam hij aan. ^-^



    Nu heeft hij rode ogen in die ik speciaal voor hem gekocht heb. Hij heeft alleen nog geen kleren en pruik *oeps*

    Dus bij deze,
    bedankt Quizlet!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:27 ]


    Let the Night embrace you

    Oeh, wat leuk voor je!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik blijf erop dat ik die ogen ergens toch echt een beetje blauw vind lijken. En ik ben heel heel blij voor je =D =D =D


    “Love is a contradiction.”

    Awesome ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oooh, wat ontzettend leuk voor je! ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'