• Ik heb toestemming van Amused.

    Hallo, en welkom bij de Rollenwedstrijd van mij, Katnip!

    Als je een Rollenwedstrijd zoekt, ben je hier heel erg goed. Ik zoek maximaal 15 leden. Er zijn 6 rondes, bij elke vallen er 2 af. Als er 3 overblijven, verdeel ik die in plaats 1, 2 en 3. Je krijg hiervoor 2 weken, ook wel 14 dagen. Ik zoek ook nog 1 ander jurylid, wat ervaring heeft met schrijven en rollen. De prijzen:
    1. De eer. 8 credits.
    2. 4 credits.
    3. 2 credits.

    Ohja, wat doe ik met mensen die niet op tijd inleveren?
    Diegene wordt gediskwalificeerd, óf die moet een goede reden hebben. Een echt goede, zoals ‘Ik ben het vergeten te melden én ik had het druk met school.’ Maar niet van ‘Ik had er geen zin in.’ Natuurlijk moet diegene niet bij de goede reden denken van, oh, ik kan dat altijd zeggen. Maar degene met een goede reden krijgt nog 2 dagen uitstel. Zo niet? Dan worden ze gediskwalificeerd.

    Als je wil meedoen, geef je naam op (:.

    Jury.
    ~Romy, Katnip.
    ~Dirkje, Parachutes.

    Leden.
    ~Alwin, RainbowDash. | I |
    ~Laura, Bronte. | I |
    ~Sarah, Audacity. | 1 dag uitstel.
    ~Celine, HurtedHeart.
    ~Samantha, Yoda.
    ~Annabeth, Madge. | 2 dagen uitstel.
    ~Nathalie, nanie123.
    ~Ine, Mayer.
    ~Rebecca, Priemgetal.
    ~Rayke, RAYKEHORAN. | I |
    ~Bella, NightAir. | I |
    ~..., ...
    ~..., ...
    ~..., ...
    ~..., ...

    De opdrachten volgen in dit topic.

    De eerste opdracht.
    Opdracht: Bedenk een vredeswezen/mytischwezen (engel, elf, etc.). Wat daar allemaal in moet staan; Naam, leeftijd, geslacht, uiterlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), innerlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), familie (minimaal 100 woorden, maximaal 500). Schrijf er daarna nog een klein verhaaltje (minimaal 400 woorden, maximaal 800) bij, een soort informatie, verhaaltje. Het hoeft níéts met vrede te maken hebben, maar elven, feeën, eenhoorns, etc. wel.
    Taal: Nederlands.
    Plaatje?: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 13 december 2011, om 23:59.

    De tweede opdracht.
    Opdracht: Maak een mens met een speciale kracht. Dit speciale kracht mag alles zijn: gedachten lezen, toekomst kijken, voorspellende dromen, verlamming, et cetera. Dit moet er in staan: Naam+Leeftijd+Speciale kracht, uitleg van speciale kracht (minimaal 500 woorden, maximaal 1000), uiterlijk (minimaal 750 woorden, maximaal 1200), innerlijk (minimaal 100 woorden, maximaal 1000), familie+vrienden (minimaal 300 woorden, maximaal 600) en meer informatie, ook wel een klein verhaal (minimaal 800 woorden, maximaal 1500).
    Taal: Het liefst Nederlands.
    Plaatje: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 5 januari 2012, om 23:59.


    De opdracht word bij mij ingeleverd. Veel succes, en heb veel lol en/of plezier!
    De Story.
    De punten komen bij de beoordeling.

    Parachutes heeft deze wedstrijd overgenomen (:.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 18:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ghehe, yeah, wie van ons twee heeft nou twee dagen uitstel? ^^'

    Audacity -> ALTERMOON


    i put the fun in funeral

    Dus... 3 dagen na de deadline hebben er maar 5 mensen ingeleverd? (er staan er 4 aangegeven, en ik weet dat Yoda al een tijdje terug de hare had ingeleverd)

    :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik probeer Zondag alle beoordelingen, punten en de nieuwe opdrahct online te zetten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morgen komt de nieuwe opdracht+Beoordeling online, vandaag ga ik dat niet redden (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Katnip schreef:
    Morgen komt de nieuwe opdracht+Beoordeling online, vandaag ga ik dat niet redden (:.


    Het is eenentwintig december en nog geen beoordeling...? Eerst zondag, toen maandag en nu nog niks... Pfff.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Het is eenentwintig december en nog geen beoordeling...? Eerst zondag, toen maandag en nu nog niks... Pfff.


    Ik heb mn beoordeling al doorgestuurd iig..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb mn beoordeling al doorgestuurd iig..


    Er staat hier nog niks en in de story ook niet... En ik ben wel benieuwd naar uitslag plus de volgende opdracht.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik begin me ondertussen ook wel af te vragen waar de beoordeling en nieuwe opdracht blijft. Het zou prima zijn dat het later komt als je het even had gemeld, maar iemand vraagt het hier en dat wordt gewoon genegeerd. Dusja..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik begin me ondertussen ook wel af te vragen waar de beoordeling en nieuwe opdracht blijft. Het zou prima zijn dat het later komt als je het even had gemeld, maar iemand vraagt het hier en dat wordt gewoon genegeerd. Dusja..


    Inderdaad. Ze is wel nog vandaag online geweest, en heeft geloof ik de afgelopen dagen gepost. Dus ik snap niet waarom ze dan niet even in haar topic kijkt :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorrysorry, ik had allang de wedstrijdbeoordeling moeten posten, maar ik had het veel te druk, zeker met Kerst. Ik hoop dat ik deze week/volgende week de beoordeling kan posten, maar ik beloof helaas niets.
    Sorry (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat duurt toch niet zó lang? Kan je ons tenminste de volgende opdracht geven?


    Ex astris, sciencia

    De tweede opdracht staat online.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pff, ik ben al halverwege mijn rol.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN > Riverfire


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Opdracht twee


    Just keep your head up. Stick on the ice.