• Nou, zoals de titel zegt, post hier je gala jurk (:



    De jurk die je hebt *O*
    als je er geen hebt, post dan degene die je zou willen hebben (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 15:44 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    -

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:15 ]

    Intelligence schreef:
    (...)
    Die is mooi!
    Van waar heb je die? En sinds wanneer? :')


    Dank u! Ehm, hij is van het merk Jane Norman, wat bij ons in de V&D zit, hij is op die site ook altijd nog te bestellen! Wel alleen in het rood! En ik heb hem sinds eh, 2 weken of zo! (:

    Ik heb een gala jurk van Windsor.
    Alleen van een oude collectie dus er is niets meer van te vinden op internet.
    En ik ben te lui om een foto te maken.
    Maar hij is zwart, heeft aan beide kanten een split tot mijn dijen, diep decolleté, lage rug, en van één van de schouders af swarovski steentjes.
    Hij was vet duur, maar ja.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aangezien ik vandaag uitgenodigd ben voor een kerstgala over twee weken, kan ik maar beter eens op zoek gaan :W
    Maar ik heb echt geen idee.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij ons doen ze niet aan gala's, dus geen galajurken voor mij. D:
    But I'd like this one:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    volgend jaar als ik 'afstudeer' van de middelbare school hebben we een soort van gala, en ik wil vooral geen lange jurk :p
    eentje met een vrolijke kleur!


    ask her if she wants to stay a while

    Ik heb een kort, strak jurkje met palletten. Hij zit echt voor geen meter, want hij prikt bij je bovenarmen, maar hij is echt heel sexyy p; Ik heb er alleen geen foto van, denk ik..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Een rode van glanzende stof tot iets boven mijn knieeën. Dunne bandjes en een strik achteraan.