• Dump maar neer^^

    Het liefst met aan een aardig aantal hoofdstukjes zodat ik vooruit kan, maar met weinig mag natuurlijk ook.

    Ik neem eigenlijk overal wel even een kijkje en lees over het algemeen alles wel^^



    Kijken jullie ook even in mijn story?
    Just a simple diary girl ~ One Direction



    Dear diary, this morning is... different.
    There is change.
    I can sense it, feel it.
    I'm awake.
    For the first time in a long time, I feel completely and undeniably wide awake.
    For once, I don't regret the day before it begins.
    I welcome the day...
    Because I know...
    I will see him again.
    For the first time in a long time, I feel good.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're too old. "
    " You're too young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
    - dynamitexxx

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    A memory away ft Zayn Malik.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Untitled
    Onbekende personen - Romantiek - Spanning - Machtsmisbruik - Rijkdom - Ontvoering - (Verborgen) Liefde - Verraad - Intriges - ...

    Many years later with; new places, new habits, new people, but also new enemies…

    - Volgens sommige zijn de eerste zinnen het belangrijkste. Alleen zo weet je of een verhaal goed is en of je verder wilt lezen, dus hier een voorstukje:

    De kar botste gevaarlijk op en neer. Ik voelde hoe de bezwete lichamen van enkele personen, waarvan ik er sommige goed kende, tegen me aan vielen. Kettingen, die om onze polsen vast hingen, klingelde mee met het ritme van de kar. Jammerkreten vulde de lucht en bereikte mijn oren. Voor mij hoorde ik iemand zachtjes huilen, ze prevelde gehaaste gebeden, waarvan zij zelf wist, dat het toch niets zou uitmaken. Haar gezicht was rood aangelopen en haar blonde, natte haren plakte aan haar slapen. Een man, een van de weinige in dit vaartuig, drukte zich dichter tegen me aan, waardoor ik een benauwd gevoel kreeg. Hierdoor kreeg de wenende vrouw meer plaats, maar ontnam hij mijn ademruimte. Ik wilde vriendelijk zijn en haar die plaats gunnen, maar we waren allemaal in dezelfde situatie terecht gekomen, dus duwde ik de man weer terug, zijn kwade blik negerend. We kende elkaar, maar in deze omstandigheden was het ieder voor zich.
    De zon kon zonder moeite aan onze blote huiden. Het was verstikkend heet en er was geen water of schaduw voorzien. Het zandpad dat we al lange tijd volgde, was in erbarmelijke staat terecht gekomen. Het was stoffig en zat vol putten en bobbels. Het maakte de tocht des te ondraaglijker.
    In de hele weide omtrek was er niks te zien, op enkele kleine stukken bos na. Af en toe zag je de oren van een konijn, die boven het hoge gras uitstaken en aan de helderblauwe lucht cirkelde er vogels, maar nadat ze doorhadden dat er niets te eten viel, vlogen ze weg.
    Ik wenste dat ik net als die vogels kon zijn; terug vrij
    .


    Voor de nieuwsgierige, die graag wat meer krijgen te lezen:
    Klikkiexx, Plushie

    Beschrijving staat uitgebreid in de story: Zwarte Inkt en Witte Wijn


    “Love is a contradiction.”


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet niet of je HG leuk vind maarja, ik kan het altijd proberen :Y)


    ‘Jewel Hart!’
    Het was doodstil op het enorme plein, iedereen keek zoekend om zich heen en sommige blikken rustten op mij. Ik keek verbaasd op en zag mijn gezicht op de verschillende enorme schermen die op het plein waren opgesteld. Verdwaasd liep ik naar het podium, ik besefte het nog niet helemaal, geloofde het niet. Langzaam liep ik het podium op, een vredesbewaker duwde me naar voren waardoor ik bijna mijn evenwicht verloor. Ik hoorde een geroesemoes door de menigte trekken en keek hoopvol op. Ik verwachtte dat iemand naar voren zou stappen, mijn plaats op het podium in zou nemen. Maar dat was niet zo, het bleef doodstil op het plein.

    Voor het eerst in dertig jaar had district één geen vrouwelijke beroeps.


    HG story :Y)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:39 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.


    At the other end of the line | One Direction


    Five guys.
    One girl.
    An encounter they will never forget.
    A friendship that can move mountains.
    A love that will last forever.

    ~




    – One Direction bestaat;
    – One Direction is onbekend;
    – Geschreven in het Nederlands;
    – Speelt zich af in Engeland;
    - Kan grof teelgebruik bevatten;
    - Kan 16+ stukjes bevatten;
    – Tips/commentaar is altijd welkom;
    – Reacties helpen altijd mee en motiveren me heel erg!


    The odds are néver in our favor.

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    We all meet people we never wanted to meet. People cross our road every day some deserve our love others don't.
    But nevertheless they're all here, here in our life!




    Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit my exhibition of people and write you own story.
    ~ Write your perfect Love Story! ~





    Klik!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    Wat als je de Olympische Spelen in Londen kan halen?
    En daarmee je droom in vervulling gaat?
    Maar wat als blijkt dat je binnen een paar maanden op de begrafenis van je beste vriendin kan staan?
    Is die droom dan nog even veel waard?
    Is het leven dan nog evenveel waard?

    Er is maar één ding dat de pijn kan verzachten, liefde.


    Een verhaal over liefde en afscheid.


    *1/06/2012
    *One Direction exists
    *The Olympic Games
    *Yail productions
    *Soundtracks: 1, 2 & 3
    *Neem abo, ik waarschuw niet.
    *cover made by: Carrotking


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er 3,, das denk ik wel genoeg,, of niet??

    Save Me From This Hell || Zayn Javadd Malik ~A Question Story~


    I'll save you from that hell,
    I promise.


















    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3








    That "Game" What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:21 ]


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    The boy with the snow white hair
    -The 58th annual Hunger Games-


    "Winning means fame and fortune. losing means certain death."
    May the odds be ever in your favor!

    Hope you'll enjoy.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dan dump ik ook maar he :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!