• Ik ben zo blij! Ik ben geaccepteerd en dat betekent dat ik naar Amerika mag volgende zomer! Ik ga daar dan een heel jaar high school doen en er wonen en omfg. Ik ben blij! Dat wilde ik even met jullie delen. :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    Dat weet ik nog niet. Ze gaan nu een gastgezin voor me zoeken (:


    Het is sowieso wel gaaf, waar je ook terecht komt. Teminste, als je een fijn gastgezin hebt, anders lijkt het me best wel hard sucken..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Negligible schreef:
    Jaloers D:
    Hou ons maar op de hoogte als je daar bent!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Het is sowieso wel gaaf, waar je ook terecht komt. Teminste, als je een fijn gastgezin hebt, anders lijkt het me best wel hard sucken..


    Lol, ja, maar dat zal vast wel meevallen. Hoop ik. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Chimera schreef:
    Wauw ik ben jaloers! Gefeliciteerd! ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    A.W.E.S.O.M.E!
    Jaloersheid! Veel plezier <'33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ben blij voor je :D

    Maar dat is toch fucking duur? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Het is sowieso wel gaaf, waar je ook terecht komt. Teminste, als je een fijn gastgezin hebt, anders lijkt het me best wel hard sucken..

    Ja, dan suckt het zwaar. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan, maar die heeft twee keer moeten switchen. Het eerste gezin was verschrikkelijk druk en toen moest ze alles zelf doen, maar alles wat ze deed was fout volgens hen. En het tweede gezin, daarvan gingen de ouders plots scheiden, dus dat was dikke ruzie. Het derde gezin was kei tof en daar heeft ze een tijdje (in 't geheim) een relatie gehad met één van de dochters. Dus dat vond ze tof. :'D

    Maar onwijs gaaf zeg! Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:05 ]


    I can't even think straight.

    nerveus schreef:
    Ik ben blij voor je :D

    Maar dat is toch fucking duur? :O


    Ja, nogal ;x Maar bij ons valt het te betalen, en er wordt een deel van mijn studiegeld gehaald volgens mij.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wauw, gaaf! Ga je ook een blog bijhouden of zo? Want dan wil ik dat wel lezen ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Chimera schreef:
    Wauw ik ben jaloers! Gefeliciteerd! ;D


    Believe in yourself.

    Coooool ³


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jaloers! Ik wil ook. Via welke organisatie ga je?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    heb je dat met een wedstrijd gedaan of iets? Want een vriendin van me heeft ook meegedaan alleen ze was afgewezen voor de finale.

    gosh, ik ben echt jaloers op jou.


    <3

    Negligible schreef:
    Jaloers D:
    Hou ons maar op de hoogte als je daar bent!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hoe duur is het ongeveer?
    Welke organisatie?
    Ga je een blog bij houden?

    Sorry voor de vele vragen, maar GEFELICITEEEEERD!