• Ik ben zo blij! Ik ben geaccepteerd en dat betekent dat ik naar Amerika mag volgende zomer! Ik ga daar dan een heel jaar high school doen en er wonen en omfg. Ik ben blij! Dat wilde ik even met jullie delen. :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Omygod, dat wil ik ook echt zó graag! Heel veel plezier daar, echt, wauw!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Taize schreef:
    Wauw, gaaf! Ga je ook een blog bijhouden of zo? Want dan wil ik dat wel lezen ^^


    Ja, dat was ik wel van plan! Ik heb al een blog, dus daar komt het op te staan: blog.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oh geweldig! Hou ons inderdaad op de hoogte zoals Neglibile zegt (: Heel veel plezier, en succes met school haha (:

    Floater schreef:
    heb je dat met een wedstrijd gedaan of iets? Want een vriendin van me heeft ook meegedaan alleen ze was afgewezen voor de finale.

    gosh, ik ben echt jaloers op jou.


    Nee, wij kunnen het zelf betalen. Maar als mijn geld vrijkomt voor mijn studie, gaan ze daar ook een deel vanaf halen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    WillyWonka schreef:
    Jaloers! Ik wil ook. Via welke organisatie ga je?


    Travel Active. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ihearthazza schreef:
    Hoe duur is het ongeveer?
    Welke organisatie?
    Ga je een blog bij houden?

    Sorry voor de vele vragen, maar GEFELICITEEEEERD!


    1. Hangt er vanaf naar welk land je gaat. Bij mij is het iets over de schrik niet 7.000 euro.
    2. Travel Active
    3. Yep, op mijn blog die ik nu ook bijhoud: blog


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    1. Hangt er vanaf naar welk land je gaat. Bij mij is het iets over de schrik niet 7.000 euro.
    2. Travel Active
    3. Yep, op mijn blog die ik nu ook bijhoud: blog


    OO

    Rhea schreef:
    Wauw, supergaaf! Heel veel plezier :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ihearthazza schreef:
    (...)

    OO


    Maar het wordt wel over twee of drie termijnen betaald (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nightlock schreef:
    Ah, zo vet, gefeliciteerd! Waar ergens in Amerika? Dicht bij Canada? Want dan ga ik met je mee in je koffer..


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Omg, ik heb net tegen mijn ouders verteld, dat het mij ook wel supergaaf lijkt omdat te doen.
    Nu hebben ze serieus gezegd dat het mag wanneer het niet al te duur is, als ik mee spaar, en als ik goed mijn best doe op school. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wow, gefeliciteerd! Lijkt me echt awesome! (:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Freakin' jealous, ik wil dat al zo lang, maar ik mag van mijn moeder niet. (no_chears)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pariah schreef:
    Omg, ik heb net tegen mijn ouders verteld, dat het mij ook wel supergaaf lijkt omdat te doen.
    Nu hebben ze serieus gezegd dat het mag wanneer het niet al te duur is, als ik mee spaar, en als ik goed mijn best doe op school. *O*


    Wat gaaf! Doe je best! :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    Wat gaaf! Doe je best! :'D

    Omg, dat ga ik zeker doen!
    En jij heeel veel plezier! *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.