• zou iemand van 12 zich voordoen als 14 hier op Quizlet.

    Mijn vriendin heeft me dat zojuist verteld op Facebook dat ze op een site, een meisje had ontmoet die zich voordeed als 14 terwijl ze eigenlijk 12. Ze gedroeg zich als een 14 jarige, dus toch wel volwassen.

    Maar wat zouden jullie er van vinden, zou iemand dat doen?

    Stom, waarom zou je dat in hemelsnaam doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hier op Quizlet gebeurt dat ook wel, hoor. :W
    I don't really care.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:04 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I wouldn't give a fuck.

    Zinloos.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Er zijn er een paar op Q die ook nog maar 12/11 zijn waarvan ik dacht dat ze 14/15 waren. Zoiets verwacht je dan niet van die mensen.. Maar ik vind het wel 'gewoon', zolang ze nog normaal praten.

    Ik zou het niet doen, maar ze moet het zelf weten. Het is niet verboden of zoiets.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het nogal... Apart. Ik vind het stom.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat kan me eigenlijk helemaal niets schelen. :W


    26 - 02 - '16

    Op MuMe moest ik een sign maken omdat ze dachten dat ik een oude kerel was. Ik ben welbespraakt, dank je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben 13 en gedraag me alsof ik volwassen ben.
    ... no lifer.
    Maar ik begrijp het wel, als 12/13 jarige word je niet zo snel serieus genomen en daarom gaan ze vaak hun leeftijd veranderen in 15.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lancelot schreef:
    Zinloos.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Element schreef:
    I wouldn't give a fuck.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stiekem doe ik het ook, want ik wil hier ontzettend graag anoniem blijven en ik wil echt niet dat iemand ontdekt dat ik hier zit en dan alles gaat lezen wat ik schrijf :"D Maar lol, bij mij verschilt het maar één jaartje en dat maakt niks uit, vind ik. Als je 2 jaar verschil doet, of 3, dan is het wel wat anders.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Racoon schreef:
    Dat kan me eigenlijk helemaal niets schelen. :W


    (Be)lieve in (you)rself

    Element schreef:
    I wouldn't give a fuck.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.