• zou iemand van 12 zich voordoen als 14 hier op Quizlet.

    Mijn vriendin heeft me dat zojuist verteld op Facebook dat ze op een site, een meisje had ontmoet die zich voordeed als 14 terwijl ze eigenlijk 12. Ze gedroeg zich als een 14 jarige, dus toch wel volwassen.

    Maar wat zouden jullie er van vinden, zou iemand dat doen?

    ...klinkt zéér herkenbaar. Ik ben écht vijftien nu, maar toen ik een jaar of elf was had ik een account aangemaakt op een RPG-site waar allemaal mensen zaten die minstens zes jaar ouder waren. Dus had ik er ook maar even van gemaakt dat ik zestien was, ghehe :'3 Wonder boven wonder geloofden ze me ook nog. ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Op Neopets! Was 9 en roepen dat ik 12 was. Zo moet dat.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Waarschijnlijk wil dat meisje gewoon zo oud zijn. (:
    Achja.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Boeit me niet zoveel eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ach, ik vind het niet goed ofzo, maar ik ga er echt niemand voor dood doen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maakt me niet veel uit, maar het staat duidelijk in de huisregels dat je niet mag faken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had een meisje op vakantie ontmoet, ze leek wel 16 maar ze was pas 12. Dit zei ze wel eerlijk maar niemand geloofde haar eigenlijk. Ze leek en gedroeg zich echt 16!
    Maar liegen over je leeftijd is zinloos..


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Defensive schreef:
    Hier op Quizlet gebeurt dat ook wel, hoor. :W
    I don't really care.


    I wouldn't give a fuck, het blijft en is een vriendin. Ik word echt helemaal gek van die mensen die alleen naar leeftijd kijken! alsof jij er iets aan kan doen dat je later bent geboren!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    RainbowDash schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zie het nut er niet van in maar als ze het nodig vinden.. Lekker laten doen dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Defensive schreef:
    Hier op Quizlet gebeurt dat ook wel, hoor. :W
    I don't really care.


    <3

    Onzin.
    Ik ben zestien, en dat mag best gezegd worden.
    Maar ik zou het net zo goed zeggen als ik twaalf zou zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:



    -out&dead-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké.


    "Well, well. Look who we've got here!"