• Ja, geen zin in uitleg, Hieronder staan de verhalen. Je kiest het leukste verhaal waar je een rol in wilt spelen en dat geef je door.
    Idee1:
    Een meisje is verslaafd.. Verslaafd aan alcohol. Haar vriendje dumpt haar maar dat boeit haar niet. Haar vrienden& Vriendinnen dumpen haar.. maar dat beseft ze niet. Haar familie verstoot haar.. maar dan.. dát wil ze niet. Toch gebeurt het. Haar eigen familie wil niks meer met haar te maken hebben. Ze wordt uit het huis gegooid en zwerft alleen op straat, waar ze nieuwe.. alcohol vrienden vind. Het enige wat ze nog heeft is haar baan. Zal ze die nog kunnen houden? Dan komt er een leuke jongen by haar baan. Om de beste eruit te halen en haar een betere baan aan te bieden. Zal zy dit kunnen worden?
    Rollen:
    1=xTINKERBELL
    2=SamxLiebe
    3=NiniSEXNIJN
    4=LOLLIPOPx(Cauz' I Like Her :P (K)(H))
    5=PersianRose
    6=TOMSDICK(Because I Love Her (K)(H))
    7=LiebtxTH
    8=KimFootball
    9=xNIJNTJE(Cauz' I Wanna Give Her A Rol :P )

    &&

    &&
    Idee2L
    Dit gaat over een meisje met 2 gezichten. Haar echte gezicht.. Een duivel. Maar haar andere gezicht.. een engel. Dit engel gedoe by haar is fake. Maar ze doet dit toch vaak om met mensen bevriend te raken, en hun dan te bestelen. Maar dan.. Ze raakt bevriend met Bill, en wil hem bestelen. Maar hy komt hierachter met behulp van Tom die verliefd is op het meisje. Ze probeert haar duivelse kant nog wat te verbergen achter haar lieve kant en dan trapt Bill er weer in.. Hy wordt verliefd en krygt met haar. Maar wat gebeurt er als het meisje er op een dag vandoor gaat met al zyn geld??
    1=TOMSDICK
    2=PrincesScene
    3=PersianRose
    4=pam1iris
    5=xTINKERBELL
    6=LOLLIPOPx(Because ILove Her (H))
    7=xNIJNTJE(Cauz' I Wanna Give Her A Rol)

    What i need to know:
    Verassing=
    Rol in idee 1 of 2=
    Plaatje:
    Text=


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heeee!:D

    Ik wil wel in de 1e idee,! ^^
    en graag de vriendin van Haar,,?:$

    een plaatje ,, Kan ik je wel sturen via msn? Ö
    en text...


    Heee Peoplee! ^^
    Ik ben Henriétte! en een vriendin van [ het meisje ]
    Ze heeft een zwaar alcohol probleem , waar ik serieus van Baal, Ik weer zeker als ze door gaat.dat het niet okee komtt,, Ensoow.
    Ik wil haar proberen te helpen, als dat nog kan.

    naja, Iets over me zelf.

    Naam: Henriétte [ kut naam, dus je mag het veranderen x'D ]
    Leeftijd : 16?
    Karakter: Lieff,Behulpzaam , Kan bitch zijn.
    Hobby's : Lol hebben met vrienden ensoow, Shoppen, Lolly's eten ! ^^ Milkshakes Drinken x'D

    Likes: Vrienden,Lolly's ,Pizza's,MILKSHAKES

    Dislikes: Huppelkutten, Ouders, Mensen die denken dat ze HET zijn.. En dat soortt x'D

    Dat was het x'D


    Als je nog wat moet weten ofsoo :$
    zeg je het dan?

    xxx

    Idee 2 is goed voor mij.

    Liefst iets met Bill als dat kan (oftewel wat jij het beste bij mij vindt passen)

    Plaatje: http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg

    Text= tekstje: Haaix lievords, mijn naam is dit Silke. Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Ik heb bij mij thuis een hele collectie schoenen staan van All-star. Ik heb er zeker 50 paar. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE LIEVORDS!!!

    zou je iets willen laten weten??:$

    thanx

    Je hebt de rol, Silke ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je hebt de rol, Silke ;)


    oo THanx lievord!!! Jij de grootste schat zijn!!!! laat je dan ook nog een topic achter met de bekendmaking???
    thanx!!!
    ly

    http://media.photobucket.com/image/scene/swolleneyeballs/scene.jpg"


    tekst:
    Hee,
    Ik ben Janouk, 16 jaar oud.
    De dingen in het leven die belangrijk voor me zijn, zijn muziek, en vriendschap.
    Dat zijn de 2 dingen, die je nooit in de steek laten!
    Verder houd ik ook (te veel) van snoep, maargoed.dat is ook weer niet zo'n probleem.=)
    Op mij kun je altijd vertrouwen, en k zal niet liegen om je je beter te laten voelen.

    Maargoed, k moet nu gaan!
    Liefs, Janouk. xx


    i need you like a heart needs a beat.

    Jeeuj! bedankt voor de roll! =D


    i need you like a heart needs a beat.


    Verassing= 4

    Rol in idee 1 of 2= 2

    Plaatje: komt nog na sgool

    Text= hej ik ben pamela ik ben 17 jaar
    en verslaaft aan tokio hotel en vooral van tom kaulitz geilen
    en ik hou er ook van om lekker teshopen en naar de bios tegaan met vrieden en ik woon nog thuis bij mijn opuder met stome susjuh
    mijn karater is dat ik best verlegen ben en af toe een bitch kan zijn en ook stout kan zijn maar ook lief maar ik moet weer gaan doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Meer mensen? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IKKE =D


    Lalalalalalalala.

    Infoo schat :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Parisjuu, ik jou info wil + welke rol wil je? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK WIL TOM x]


    Lalalalalalalala.

    Okee :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    aaah ikke Tomding krijgen x)


    Lalalalalalalala.