• Jaa... Ik ben gister jarig geweest, ik heb 2 nieuwe Ps3 spellen gekregen (Gamefreak xd) en die wou ik dus gaan spelen.. Maar nee ik moet de focking hele week gaan leren voor Proefwerk week volgende week. Echt focking kut. Fuckfuckfuckerdefuckfuckfuck. ...
    En dus heb ik zowat geen vrij tijd voor mezelf, en dat MOET Ik gewoon hebben anders word ik stresserig en snel afgeleid en die dingen.


    I live for the applause, you will die for it.

    oei.
    Wij hebben volgende week maanda en dinsdag exaam.
    Dus we hebben maar 2 examens.

    La das wel erg voor u.


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb deze week proef werk week =[
    egt kut.. xD

    Jaa, ik heb deze week examens, krijgt mijn zus 2 nieuwe spelletjes voor mijn nintendo wii die je met 2 moet spelen. -.-' Nu is ze constant boos omdat ik moet streven.


    The aliens are attacking from mars! ö

    Heb ik ook met dvd van TH.

    Wij hebben deze week toetsweek


    Life is hard and then we die

    Ik ben al twee weken bezig. ^^

    wij hebben volgende week ook pww....:( en ik ben zondag jarig:D:D maar dan moet ik dus leren..:(:(

    xxx myyy

    Ik ben al van donderdag bezig en mijn laatste examen is volgende week dinsdag : ) Dus ik moet ook leren, spijtig genoeg wel ja : )


    Listen to what we're not saying..

    ik heb helemaal niets :D
    ik had 3 weke gelede pww :S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik begin morgen >.< Met Wiskunde >.<


    Live life limitless.

    ik word kei rap afgeleid xD daarom da mn Laptop benede moet staan als ik leeer xD


    Your Butt is Mine!

    ik had dit weekend sinterklaas & nu moet ik 2 weken proefwerken doen :( ook hatelijk xD


    Nodody is perfect so live with that ! x

    Ik heb twe sims expansion packs gekregen, maar ik kan de verleiding weerstaan x'D Heb alleen in het weekend dat gespeeld x'D

    Maar succes in ieder geval^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay