• Hoeveel potjes nagellak heb jij? Ik 63 :$
    Wie heeft er nog leuke Nailart tips?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    40/50 (:

    Geen flauw idee en ik ga ze niet tellen xd
    Ik gok rond de ... hmmm geen idee iets minder dan 30 denk ik :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.

    waarom is dat verboden?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bojangles schreef:
    Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.

    Waarom is dat in Gods naam verboden?

    On topic: ik gok rond de 15, maar mijn aantal stijgt snel zo rond de feestdagen.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Eh, ik denk rond de 10. Maar ik mag geen nagellak dragen op school, dus ik koop ook niet meer bij. Is nogal zonde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Eh, ik denk rond de 10. Maar ik mag geen nagellak dragen op school, dus ik koop ook niet meer bij. Is nogal zonde.

    why not?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elendil schreef:
    (...)
    waarom is dat verboden?

    Omdat het 'vrijetijds' is, wat niet mag bij ons, lolol. 8D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Al zeker meer als 30 maar ik gebruik ze niet allemaal


    Stop wishing, Start doing..

    Bojangles schreef:
    (...)
    Omdat het 'vrijetijds' is, wat niet mag bij ons, lolol. 8D

    school: faal


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb net mijn hele toetsenbord plus muis onder nagellak gesmeerd not smart


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elendil schreef:
    (...)
    school: faal

    nog 2,5 jaar, en dan zeg ik: adios!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ondertussen alweer 78 :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elendil schreef:
    (...)
    why not?


    Omdat ik verpleegkunde opleiding doe. Daar moet ik korte nagels hebben en mag ik geen nagellak tijdens de praktijklessen en die zijn elke woensdag en vrijdag, dus dan zou ik iedere keer mijn nagellak eraf moeten halen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Omdat ik verpleegkunde opleiding doe. Daar moet ik korte nagels hebben en mag ik geen nagellak tijdens de praktijklessen en die zijn elke woensdag en vrijdag, dus dan zou ik iedere keer mijn nagellak eraf moeten halen.

    dan snap k het xD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.