• Hello,
    Volgende week heb ik mijn spreekbeurt, over Griekse Mythologie. Ik ben nu zo goed als klaar (moet alleen nog controleren of 't klopt enz, blabla). Maar ik heb echt totáál geen ideeën voor een openings- en slotzin. Van me leraar moest het origineel zijn, en nietvan; 'hallo, ik doe mijn spreekbeurt over de Griekse Mythologie.'
    Heeft iemand ideeën? $
    xxx


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Begin in het Grieks?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vertel eerst een mythe?


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Je kan beginnen met actualiteit over de Griekse mythologie. Anekdotes doen het ook goed. Begin met een gedichtje, een ode aan...?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Of imiteer een god? :'D

    Minsa schreef:
    Of imiteer een god? :'D


    Ik zou dan alleen niet zeus doen! Ieder meisje in je klas bespringen wordt niet gewaardeerd XD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zou dan alleen niet zeus doen! Ieder meisje in je klas bespringen wordt niet gewaardeerd XD

    Is wel origineel, niet? Of ga er met een hamer op los slaan. 8D

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 14:56 ]

    hahaha, oke. Zeus mag ik ook niet haha. xd Dus, ik zal even bij me mythen list kijken en dan begin ik daar mee? (: En als einde, kan ik ook wel zoiets doen, toch?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean