• Ik heb zo zenuwachtig, vandaag worden we gebeld om te horen of ik misschien naar Havo mag, en ik space hem echt. Ik wil zo graag weten of ik er eindelijk naartoe mag. Ook loopt mij oom, die word gebeld, de hele tijd te zeggen dat als hij word gebeld hij het me niet gaat zeggen, dus ik ben dan weer helemaal boos op hem. Maar volgens mij gaat hij het me wel gewoon vertellen.
    Dus, nog iemand die zenuwachtig is?

    Oke, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik Maandag naar Havo mag.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:41 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wauw, ik hoop echt voor je!

    Ghehe, ik ben zenuwachtig wat voor cijfer ik op mijn short story ga krijgen voor Engels die ik zo in ga leveren(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aaah, ik loop al de hele dag voor je te duimen! *O*
    Hoop echt dat het hem wordt!
    Ik ben op het moment niet zenuwachtig, gelukkig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hopelijk mag je Havo doen, ik duim voor je! :)
    Ikzelf ben niet zo zenuwachtig aangelegd denk ik ;)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hopelijk mag je naar HAVO!
    Zenuwachtig voor de punten die ik nog moet terugkrijgen van toetsweek en voor mijn feest morgen omdat er dan een jongen komt die ik wel zie zitten:$

    En die gast heeft nog steeds niet gebeld, en ik denk ook niet dat hij nog gaat bellen, maar mijn oom wilt niet naar school bellen omdat hij dat wanhopig vind, maar ik wil gewoon naar Havo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik denk gewoon nog even geduld hebben (al kan ik je frustratie goed begrijpen)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik denk gewoon nog even geduld hebben (al kan ik je frustratie goed begrijpen)


    this,

    en ik hoop voor je dat je naar de Havo mag!! (flower)


    -

    Nee, eerder chagrijnig. Maar dat ben ik al een aantal weken. Hoop 't voor je!


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat je het antwoord wel even weten?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bluefure schreef:
    Hopelijk mag je Havo doen, ik duim voor je! :)
    Ikzelf ben niet zo zenuwachtig aangelegd denk ik ;)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    En?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    En?


    -

    Uiteindelijk zijn we gebeld, na dat we een mail hadden verstuurd. Weer uitgesteld. Maandag krijg ik meer te weten


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ga dood van de zenuwen dus ik join je club.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke, maandag mag ik naar Havo, jeej!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy