• dankzij jullie heb ik nog niet veel dingen gedaan waar ik spijt van krijg.
    jullie houden mij op de een of andere manier tegen om domme dingen te doen.
    ik dank iedereen dat ik jullie heb ontmoet.
    jullie betekenen zoveel voor mij!
    iloveyou <3


    Some things are changing too much.




    Ik ben laat vandaag ik kom er nu pas achter dat het er om gaat dat hij ingepakt is als kerstkadotje HAHAH.


    Remember when...

    sorry dat ik ineens weer weg was, maar mijn vader ging kijken wat ik aan het doen was op de computer, dus moest ik even weg hier, maar ik ga nu even een paar deeltjes overschrijven uit een schrift zodat ik die van de week kan activeren (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owja, kan iemand credits voor mij kopen (of doneren als je over hebt xd) want mijn ouders hebben het nummer van Q geblokt en ik moet nog 3 credits D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SCHATJES, IK MOET GAAN.
    ik ga even de laatste wedstrijd buiten spelen, en natuurlijk winnen (:
    tot vanavond <3333


    Some things are changing too much.

    doeeeg Joellaaa<333


    What's so bad about being different?

    BYEEEE JOELLA <33333
    ik mag vanaaf niet op de computer dus ik weet niet wanneer ik je weer zie


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Succes, sweetie <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga zo naar het dorp, kado's kopen. Als ik er binnen een uur niet weer ben, ben ik waarschijnlijk mensen tegen gekomen die me in elkaar hebben geslagen.

    Kutdorp. Ik wil hier weg. (joehoe)


    Remember when...



    Lou moet echt niet meer op een vrouw gaan lijken hoor, of ligt dat aan mij. Dat zijn gay showing is, in die trui.(bat)


    Remember when...

    DINGALING schreef:



    Lou moet echt niet meer op een vrouw gaan lijken hoor, of ligt dat aan mij. Dat zijn gay showing is, in die trui.(bat)

    Ik ben het met je eens:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DINGALING schreef:
    Ik ga zo naar het dorp, kado's kopen. Als ik er binnen een uur niet weer ben, ben ik waarschijnlijk mensen tegen gekomen die me in elkaar hebben geslagen.

    Kutdorp. Ik wil hier weg. (joehoe)

    Als dat gebeurd moet je mij maar bellen, dan kom ik met mijn Taekwondo vriendjes en sla ze helemaal verrot (cat)

    Woeps, ik ben niet agressief :3

    Narry schreef:
    (...)
    Als dat gebeurd moet je mij maar bellen, dan kom ik met mijn Taekwondo vriendjes en sla ze helemaal verrot (cat)


    Kun je het halve dorp verrot slaan. (bat)


    Remember when...

    DINGALING schreef:
    (...)

    Kun je het halve dorp verrot slaan. (bat)

    Wel met mijn Taekwondo vriendjes als versterking (cat)

    WHOOP stukje voor mijn louis story geactiveerd.
    En nu ga ik the vampire diaries ff afkijken xd


    What's so bad about being different?