• dankzij jullie heb ik nog niet veel dingen gedaan waar ik spijt van krijg.
    jullie houden mij op de een of andere manier tegen om domme dingen te doen.
    ik dank iedereen dat ik jullie heb ontmoet.
    jullie betekenen zoveel voor mij!
    iloveyou <3


    Some things are changing too much.

    En ik ben er weer <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Btw, waar zijn die gifs boven van, want ik ken ze niet D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Btw, waar zijn die gifs boven van, want ik ken ze niet D:
    nee ik stiekem ook niet D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    eentje is van dat ze albums gingen signen


    What's so bad about being different?

    WOESH, NIEUW HF :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    lol, volgens mij hoef ik geen eens een extra deel te gaan schrijven xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SWEETIES, HIERBIJ DRAAG IK MIJN 5000e POST OP AAN JULLIE, JULLIE BETEKENEN VEEL VOOR ME EN OOK AL ZAL IK NIET ZO VAAK ONLINE MEER ZIJN D: IK HOU TOCH VAN JULLIE <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    AAAWHHH FAB<33
    LOVE YOU TOO<33


    What's so bad about being different?

    AAHW I LOVE YOU TOOO <33333333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik word bang hahaha. Mijn moeder heeft mijn lootje getrokken en net riep ze dat ze al 5 gedichten klaar had.
    Straks zijn ze allemaal voor mij O.o please niet


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    ik word bang hahaha. Mijn moeder heeft mijn lootje getrokken en net riep ze dat ze al 5 gedichten klaar had.
    Straks zijn ze allemaal voor mij O.o please niet

    hahah, ik kan dus echt NIET dichten x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owkee, ik moet nu van de computer af, maar ik kan vanaaf misschien nog even op mijn iphone hier, of anders op twitter, want dat is makkelijker
    IK WEET NIET WANNEER IK MAT, HOOP MORGEN XD, MAAR VERGEEET NIET DAT IK VAN JULLIE HOU <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Doeeeg fab<333
    Love you too<3


    What's so bad about being different?

    Doeiii Fabienne <333
    Love you too <333

    oh.. en hallo trouwens :3