• Vanaf nu kun je instellen dat je sommige notificaties per PB wilt ontvangen ipv per e-mail.

    Hoe dan?
    Via Instellingen

    Waarom zou ik dat willen?
    Om te voorkomen dat je mailbox volloopt. En het is handig wanneer hotmail bijvoorbeeld weer eens dwarsligt.

    Ik wil per soort bericht (gastenboek, weblog, fotoboek) aangeven of ik er een notificatie van wil ontvangen.
    Wordt aan gewerkt (Y)


    Dit is mijn signature...

    Aight

    ILOVEELENA schreef:
    Super tof*O*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Headbang schreef:
    Maar je krijgt toch mail dat je een nieuwe pb hebt? Dan krijg je ze toch nog steeds in inbox? Of is dat zo ingesteld dat je ze die dan niet krijgt?

    DAT vraag ik me dus ook af.


    Wiskuunde: teveel nummertjes op 1 pagina. En je moet er ZELF nog INVULLEN ook!

    Aquila schreef:
    Dankuwel Rutger!
    Echt fantastisch!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yay! Thanks, Rutger *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Headbang schreef:
    Maar je krijgt toch mail dat je een nieuwe pb hebt? Dan krijg je ze toch nog steeds in inbox? Of is dat zo ingesteld dat je ze die dan niet krijgt?


    dat heb ik dus ook, maar ik vind het niet erg


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Headbang schreef:
    Maar je krijgt toch mail dat je een nieuwe pb hebt? Dan krijg je ze toch nog steeds in inbox? Of is dat zo ingesteld dat je ze die dan niet krijgt?

    Dat kan je ook bij instellingen uitzetten ^^ Dat je geen notificaties wil als je een PB krijgt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Woodcroft schreef:
    (...)
    Dat kan je ook bij instellingen uitzetten ^^ Dat je geen notificaties wil als je een PB krijgt.

    Ik had al gezien dat je van die pb's geen mail krijgt. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar bij mij krijg ik niet van elk nieuwe hoofdstuk een pb bericht. Ik ben er net achter gekomen dat ik van een verhaal nog zes hoofdstukken moest lezen, waar ik geen bericht van heb gekregen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ooeeeh. yeah.
    Ik had dat laatst nog voorgesteld als suggestie.
    Ben hier echt wel blij mee.


    Winter is coming.

    WillyWonka schreef:
    Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar bij mij krijg ik niet van elk nieuwe hoofdstuk een pb bericht. Ik ben er net achter gekomen dat ik van een verhaal nog zes hoofdstukken moest lezen, waar ik geen bericht van heb gekregen.


    This.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BADTranslate schreef:
    (...)

    This.

    Jup, ik heb ook hetzelfde probleem. Heb het even bij de andere modjes gemeld en dan gaan we het even fixen ^^ Krijg je met iets nieuws hè (bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Headbang schreef:
    Maar je krijgt toch mail dat je een nieuwe pb hebt? Dan krijg je ze toch nog steeds in inbox? Of is dat zo ingesteld dat je ze die dan niet krijgt?

    Je krijgt geen mail wanneer je een nieuwe notificatie per PB ontvangt. Je ontvangt dus alleen een PB (tenzij je natuurlijk aangeeft dat je ook per mail op de hoogte gehouden wilt worden).


    Dit is mijn signature...

    Dat is wel handig, thank you _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"