• Ik heb(niet opschepperig bedoelt ofzo hoor) best mooi haar,
    Het is redelijk lang, bijna tot halfverwege mijn rug. Het is heel donkerblond, volgens de meeste mensen bruin, met lichtblonde plukjes en het is niet echt stijl, maar ook niet krullend. Het is best dun, maar dat zie je niet.
    Mijn probleem is dat ik het eigenlijk niet los durf te dragen. Ik ben en wordt gepest en daardoor ben ik zo onzeker dat ik het niet los durf te dragen. Nu heb ik het altijd in een staart of knot. Weten jullie nog iets leuks wat je met je haar kan doen, wat niet te veel tijd is. Maar waardoor het niet los is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het invlechten of een vlecht schuin over je schouder..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben fan van een losse vlecht :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dan maak je een lage staart, onderin je nek. En dan pak je een grote knip (echt zo'n heel grote die om je hele haar heen past) Draai je staart een paar keer rond zodat hij blijft zitten. Tegen je hoofd aanleggen en zo dicht mogelijk tegen het elastiek aan vastzetten met de knip. Zorg dus dat er aan de bovenkant nog plukken haar uitkomen. Dan heb je eigenlijk een hoge staart maar het zit toch nét iets anders.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Gewoon los dragen als je dat zelf ook leuk vind.
    Die pesters pesten je gewoon omdat zij je naar beneden willen drukken om zichzelf beter te voelen. Want ze zien/weten dat jij stukken mooier+beter bent en dat kunnen ze niet aan.
    Niks van anderen aantrekken en gewoon doen/dragen wat jíj leuk vind;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GayShark schreef:
    Dan maak je een lage staart, onderin je nek. En dan pak je een grote knip (echt zo'n heel grote die om je hele haar heen past) Draai je staart een paar keer rond zodat hij blijft zitten. Tegen je hoofd aanleggen en zo dicht mogelijk tegen het elastiek aan vastzetten met de knip. Zorg dus dat er aan de bovenkant nog plukken haar uitkomen. Dan heb je eigenlijk een hoge staart maar het zit toch nét iets anders.

    Ik heb dus geen idee wat jij bedoeld :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb dus geen idee wat jij bedoeld :')


    Kun je een foto laten zien hoe het eruit ziet ofzo? (;

    Je haar is vast veel mooier als je het los laat.
    Laat je een bless knippen en laat je haar op een punt knippen. Zo blijft het lang en zit er toch een mooi model in. Zo word je vast wat zelfzekerder en durf je het vast :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Schuine staart of vlecht. (:


    Tinka & Ghunter.