• In the Deathly Hallows staat dit:

    James Potter, geboren 27 maart 1960, overleden 31 oktober 1981
    Lily Potter, geboren 30 januari, 1960, overleden 31 oktober 1981

    Dan was Lily dus 20 toen ze Harry kreeg. Is dat niet een beetje jong?
    Als ze nu nog had geleefd, was ze rond de dertig. Dat is best wel jong. Vinden jullie niet.
    Het is niet erg schrokkend ofzo, maar ik wou het gewoon even zeggen! Wahaa.

    En Snape moet dus ook zoiets zijn, toch? Volgens mij zit ik er helemaal naast!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:14 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    weheartit schreef:
    Twinting jaar vind ik normaal.

    Is mij ook al eens opgevallen. En ja. Ze waren zo jong.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Harry en Ginny moeten ook nog wel jong zijn geweest toen ze kinderen kregen, niet? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zazu schreef:
    Moet je je dus bedenken dat Alan Rickman als (toen) 64-jarige man iemand van 21 moest spelen (wanneer hij Lily's dode lichaam ziet). Thát's really weard.
    Maar ja, dat zijn ze dus geweest. Net als dat Voldemort ergens in de zeventig was, net als Hagrid, tijdens het Gevecht om Zweinstein. En Bellatrix ruim tien jaar ouder is dan Sneep :'D

    Hij is 64? O_O
    En wow, Voldi 70... O_o


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hm, als Snape 37 was toen hij overleed en Lily was nu rond de 30...
    Dat klopt dan niet, want Snape en Lily gingen allebei tegelijk naar Hogwarts in het eerste jaar...


    Follow me on: @SoCraicalaic

    ErukaFrog schreef:
    ik vind 20 jaar best normaal als je een leuke man hebt


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mew schreef:
    Hm, als Snape 37 was toen hij overleed en Lily was nu rond de 30...
    Dat klopt dan niet, want Snape en Lily gingen allebei tegelijk naar Hogwarts in het eerste jaar...

    Snape was inderdaad 37 toen hij stierf. Harry was 17/18 toen Sneep stierf. Dat wil dus zeggen dat toen Lily stierf - en Harry dus één was-, was Sneep iets van een 19/20 jaar. Even oud als Lily dus c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tempesta schreef:
    Harry en Ginny moeten ook nog wel jong zijn geweest toen ze kinderen kregen, niet? (:


    Rond de vierentwintig... En Harry rond de vijfentwintig...


    Deep inside, I've never felt alive

    Klopt helemaal. De acteurs die ze hebben gekozen voor de personages, kloppen niet in leeftijd. Hoewel ik echt geen andere Snape had willen hebben dan Alan Rickman, maargoed (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lloyd schreef:
    (...)

    Rond de vierentwintig... En Harry rond de vijfentwintig...

    Oké, dat is niet heel erg jong, maar ik was te lui om te gaan rekenen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee ik vind van niet hoor. Tovenaars zijn 17 als ze volwassen worden, dus hier zullen ze er ook wel vroeg bij zijn ;) Maakt het wat uit?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lilium schreef:
    Klopt helemaal. De acteurs die ze hebben gekozen voor de personages, kloppen niet in leeftijd. Hoewel ik echt geen andere Snape had willen hebben dan Alan Rickman, maargoed (:


    Jaa inderdaad.
    Maar toen ik achteraf zag dat hij grijs haar had, en geen zwart viel ik toch bijna van mijn stoel. Ik had echt gedacht dat hij nog zo jong was. (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ErukaFrog schreef:
    ik vind 20 jaar best normaal als je een leuke man hebt

    -dies-
    HAHAHAHAHAHA.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    harry's moeder ziet er in de films ook ouder uit dan twintig. Naja ging ook niet anders, met sie scene's met Snape, die zijn al tien jaar later opgenomen wss :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H