• Ik kan geen muziek meer luisteren/filmpjes bekijken op YouTube? Elke keer staat er dat er een fout is en dat ik het opnieuw moet proberen en dat doe ik dan en dat helpt allemaal niet >:l Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij doet ie 't nog gewoon, dus ik heb geen flauw idee.


    Ik ben gemeen xoxo

    Geen idee, bij mij gaat alles wel goed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat had de laptop beneden ook een keer, dat lag toen aan Adobe. Die moest geupdate worden. Misschien is dat bij jou ook?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb géen idee. Wel ga ik meestal naar clipjes.nl als youtube er uit ligt, maar daar staat niet zoveel muziek op als op youtube.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tennessee schreef:
    Dat had de laptop beneden ook een keer, dat lag toen aan Adobe. Die moest geupdate worden. Misschien is dat bij jou ook?


    Mijn PC updatet automatisch 1x per week.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb dat ook heel vaak, ik gebruik firefox, en als ik youtoube dan op Google Chrome laat draaien, werkt het wel gewoon. Misschien als je een andere webbrowser probeert, dat het dan wel werkt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ILOVEELENA schreef:
    Geen idee, bij mij gaat alles wel goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sommige filmpjes doen het wel, anderen niet ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Mijn PC updatet automatisch 1x per week.


    Hmm, dan weet ik het niet. Sorry.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.