• En daar heb ik een heel simpel antwoord op. Wij doen daar helemaal niets, hahah. We hoeven in 3 jaar maar 50 bladzijden te vertalen. Dat klinkt weinig, maar het is redelijk wat, toch hebben we genoeg tijd over voor onzin. Bij ons is Grieks echt een pretvak de helft van de tijd, hahah. Meestal kijken we zinloze filmpjes, zoals deze:



    Já, die dude in het begin is Hoofdpiet, hahah. En de mensen uit onze klas konden het deel vanaf 1:50 wel waarderen, fail. Maar meestal kijken we dus alleen nutteloze filmpjes over de economie of wat cultuur ofzo.
    Hebben jullie ook van die heerlijke vakken waar je niets hoeft te doen? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Curtis schreef:
    (...)
    Ik weet die van mij ook nog, over een jongen die ontvoerd werd.
    Maar nu ben ik best gelukkig met alleen Latijn.


    Ooh, ik heb beide. Wij hadden onze eerste Latijnse tekst over Marcus in het Circus (KirKus, vond ik heel grappig), echt zo: "Ave, Caesar!" pater vocat. "Ave Caesar!" Marcus vocat et ridet, lalalalala lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ooh, ik heb beide. Wij hadden onze eerste Latijnse tekst over Marcus in het Circus (KirKus, vond ik heel grappig), echt zo: "Ave, Caesar!" pater vocat. "Ave Caesar!" Marcus vocat et ridet, lalalalala lol.

    Mijn eerste Latijnse tekst was ook zo:
    Iupiter deus est
    In Olympo habitat
    Hades frater est
    Enzovoort.


    I am an idiot, I move.

    Curtis schreef:
    (...)
    Mijn eerste Latijnse tekst was ook zo:
    Iupiter deus est
    In Olympo habitat
    Hades frater est
    Enzovoort.


    Nah, bij mij begonnen ze met naamvallenshit die niemand (ik na een kwartiertje) begreep en mensen gingen toen hele rare teksten verzinnen waarin het leek alsof Caesar vanaf de tribune de mensen toejuichte, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Curtis schreef:
    (...)
    Mijn eerste Latijnse tekst was ook zo:
    Iupiter deus est
    In Olympo habitat
    Hades frater est
    Enzovoort.


    Serieus? Bij ons was het echt: "Aeneas Troianus est. Aaneas currit. Fugit. Bellum saevit."


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cool toch, hahah :P


    Life is hard and then we die

    Nee, eigenlijk niet.
    Behalve bij kunstvak, want die man is er al 3 maanden niet ofso. We mogen altijd wat voor ons zelf gaan doen. Alleen ik weet nooit wat, dus ik verveel met altijd heel erg daar. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omygod, Mara. Ik klikte dat filmpje aan en m'n zusje zat hier zo en die keek echt om van. "Hooooly fuck, dat is zwarte piet!" Ahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rory schreef:
    (...)

    Dat weet ik, huney. Vuil zitten msnen met mij tijdens Frans, tssss.(joehoe)


    Nou niet doen alsof je niet ongelooflijk van mijn gezelschap geniet. Kuch. *O*


    To love is to destroy.

    Posy schreef:
    (...)

    Nou niet doen alsof je niet ongelooflijk van mijn gezelschap geniet. Kuch. *O*


    Doe ik ook, hahah. Maar Frans is héél belangrijk.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    Doe ik ook, hahah. Maar Frans is héél belangrijk.:W

    Sure. Kill it with fire. (joehoe)


    To love is to destroy.

    Cinna schreef:
    Omygod, Mara. Ik klikte dat filmpje aan en m'n zusje zat hier zo en die keek echt om van. "Hooooly fuck, dat is zwarte piet!" Ahahaha.


    Die reactie had ook onze hele klas, yeahh. Maar hij is gewoon smexy, ja toch?(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Posy schreef:
    (...)
    Sure. Kill it with fire. (joehoe)


    Nee, anders kan ik niet meer tegen je aanklagen als ik thuisben omdat mijn lessen uitvallen. Denk nou ook een keer aan mij, demn.. Nee, hahah, I'll join you. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    Nee, anders kan ik niet meer tegen je aanklagen als ik thuisben omdat mijn lessen uitvallen. Denk nou ook een keer aan mij, demn.. Nee, hahah, I'll join you. :3


    Want je vind het beslist super erg dat je thuis zit omdat lessen uitvallen, haha. Nog één jaartje en ik ben er vanaf. *O*


    To love is to destroy.

    Grieks is voor mij een hel, gelukkig heb ik er volgend jaar geen last meer van.
    Maar Latijn is bij ons echt zo'n vak waar we de helft van de tijd filmpjes kijken enzovoort :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.