• Ik moet nog zó veel leren en doen voor de kerstvakantie! Ik heb nog 9 repetities en 3 SO's, moet nog een sectorwerkstuk maken én presenteren en moet nog 2 boekverslagen + 2 filmverslagen maken.


    En nu ga ik rustig verder met Tumblr. Wie is er ook zo geweldig in uitstellen? En wat moeten jullie allemaal nog doen voor de Kerstvakantie? (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik deed vroeger mijn huiswerk zondagavond. :') En toen kwam ik tot de verschrikkelijke ontdekking dat ik nog dingen moest kopen/halen/zoeken, of was het gewoon te veel. :'D

    Dus.. waarom iets doen als je het ook kunt uitstellen?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 18:44 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik! Ik doe altijd alles op het laatst, ik heb morgen een geschiedenis so, nog niks aan gedaan. En voor de rest valt het wel mee met toetsen enso, de rest is allemaal volgende week. Ga ik nog niks aan doen.

    Maar het boeit me allemaal niet meer, eigen schuld.. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen moet ik M&O kennen, maar ik stel het steeds uit. Ik ben echt een dombo. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hihi was ik ook zo goed in :'D. Is al wel iets verbeterd :'D. Je MOET jezelf écht verplichten om dat te doen. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    3 SO's maar?! kind, wees blij. Ik heb er volgende week ál 5.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    3 SO's maar?! kind, wees blij. Ik heb er volgende week ál 5.

    -________________________________________________________-

    + 9 repetities

    En noem me geen 'kind', dankje (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 18:59 ]

    Taize schreef:
    Ik D:

    Ik. En bij mij komt van uitstel afstel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik. En bij mij komt van uitstel afstel.


    I am an idiot, I move.

    Ik. Ik heb morgen proefwerk chemie en aardrijkskunde. Noormaalgezien ging in vandaag om één uur beginnen met leren, uiteindelijk is het half vijf geworden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik!!!!!! help :3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik begin epres vroeg :'D

    Deze toetsweek 3 weken van te voren begonnen, lo./


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben daar zó goed in!

    Ik heb toetsweek vanaf 19 december. Ik sta drie onvoldoendes, dus ik ben mezelf aan het verplichten om morgen te gaan beginnen.


    Travel far enough, you'll meet yourself