• Lang zeikverhaal. Long story short: sommige mensen moeten echt wat minder aan zichzelf denken. Er zijn ook mensen die anders zijn dan jij.

    I don't know, nu ik het na lees, slaat nergens op.. Heb ook de details weggelaten of course, anders wordt het een heel werkstuk lol, maar ik vond het gewoon rude

    Een vriendin, L, dumpte me zonet in een groepsgesprek met D, B en W. W is een vriend van L en de rest vrienden van W.
    Het onderwerp ging op de een of andere manier naar Call Me Maybe. Toen L zei dat ze al de hele dag naar de Glee versie van het lied luistert, begon D Glee gay te noemen en alles en B deed lekker mee. En dat "Glee gwn echt voor mensen is die geen leven hebben xD ik zweer het".
    Ik heb niks met Glee, maar dat zeg je gewoon niet. Toen L, W en ik daar wat boos op reageerden, begonnen ze erover dat we het niet snapten en dat ze 'gay' zeggen tegen alles wat ze "stom of niet gepast vinden", "snap dat dan". Dat is nou niet echt handig om te zeggen, maar het ging ons er nu vooral om dat D L in een hokje aan het stoppen was. D gaf steeds minachtende reacties en dat ze "oud genoeg was om het niet te kijken xD" en dat het voor kinderen was.

    W: "Wil niet zeggen omdat ze een show kijken dat je ze direct in een vakje kan stoppen of mensen kan beoordelen
    D: "dat kan eigenlijk wel maar goed xD"

    Ze snapte helemaal niet dat ze nogal onaardig bezig was, want het was "gewoon haar mening xD ik lach hier nu zo hard xD"
    En toen begon ze over dat onze email adressen sneu waren en noem maar op, want iemand uit haar klas had ook zo'n soort email adres 'en zij is like gay' dus waren wij ook 'gay'.

    Nouja zeg. Gelukkig ging ze [D] weg (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vraagje: Ben je ouder dan 13?

    Zo ja: Don't worry; die mensen zie je over vijf jaar nooit meer.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ok, mijn conclusie is: hierom moet je hard lachen. Ze is heel sneu. Alleen we heel erg knudde en naaiend dat je zo een vriendin verliest. Balen voor je. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sovngarde schreef:
    Vraagje: Ben je ouder dan 13?

    Zo ja: Don't worry; die mensen zie je over vijf jaar nooit meer.

    Ik ben 17, haha. Ik zie ze sowieso nooit meer :') ken ze verder helemaal niet, behalve L natuurlijk.

    Svenka schreef:
    Ok, mijn conclusie is: hierom moet je hard lachen. Ze is heel sneu. Alleen we heel erg knudde en naaiend dat je zo een vriendin verliest. Balen voor je. :c

    Stiekem lach ik ook ;]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 23:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Huh?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Huh?

    ^^


    Don't find love. Let love find you.

    Één woord; kinderachtig. :'D

    :| really? hoe onvolwassen en oppervlakkig kun je zijn...


    Life is hard, just break it with your head <3

    Door onderstaande zin raakte ik in de war want dumpen of dumpte betekent iemand laten vallen/niet steuenen en je vriendin steunde je wel.
    "Een vriendin, L, dumpte me zonet in een groepsgesprek met D, B en W."


    Physics is awesome

    Dus zij kunnen uitvogelen of iemand gay is aan de hand van hun emailadres? Erg knap. Dat trucje zouden ze mij ook eens moeten leren.
    Ik vind hun gedrag nergens op slaan. Iemand is gay omdat hij/zij Glee kijkt? Doe normaal. Ik kan sowieso niet tegen hokjes-proppers maar als ze dan ook nog een totaal andere betekenis aan het woord 'gay' gaan geven, ben ik er helemaal klaar mee. Wat een kinderachtig gedoe, zeg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.