• Hey!

    Hou je van fantasy? Dan zit je hier goed. Deze RPG speelt zich af in een wereld, waar mythische wezens leven. De RPG is al gestart, maar je mag altijd inspringen

    Hier is de uitleg:
    Je kunt zijn:
    Centaur- Kracht van het vechten (half mens, half paard, een wapen waar ze het best mee vechten)
    Elf- Kracht van magie (mensachtig, met specifieke machtige toverkracht)
    Weerwolf- Kracht van verandering (Mens, die kan veranderen wanneer hij/zij wil, niet alleen met volle maan)
    Vampier- Kracht van vernietiging (Mens die bloed drinkt en goed is in vernietigen)


    Als je een elf bent, kan je toveren, maar je bent in één specifiek ding goed. Mijn karakter kan bijvoorbeeld het weer beinvloeden! (je kan overigens niet vliegen)


    Je mag een huisdier hebben:
    Draken- Verschillende kleuren- Je kan hem berijden
    Eenhoorn met vleugels- Verschillende kleuren- Je kan hem berijden
    Hippogrief- Verschillende kleuren- Je kan hem berijden
    Uil- Verschillende kleuren- Je kan hem niet berijden
    Je mag ook zelf iets verzinnen. Dat mag zo'n beetje alles wel zijn, als het maar niet een van die hieronder zijn. Als het echt te dol wordt, zeggen we er wel wat van.


    Natuurlijke dieren die geen huisdieren zijn:
    Feniks- er bestaat er maar 1 per 1000 jaar, erg zeldzaam dus, kan geen huisdier zijn
    Chimaera- Vijand van iedere stam! Chimaera's zijn leeuwen die vuur spuwen, met slangen staart en een geit op de rug, Zo goed als onverwoestbaar! Kan geen huisdier zijn


    Als je mee wilt doen, vul dit in:
    Wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bijnaam:
    Huisdier:
    Karakter, schets van personage, geschiedenis:
    (Kracht:/wapen)
    Uiterlijk: {Foto is handig}
    Extra informatie:


    Dat was het :)
    Klik hier voor RPG":)



    Rollen:
    xSomewhere als Evana (Elf)
    DarkKnight als Elanore (Weerwolf)
    TMNTfan als Katherine (Weerwolf)
    Peejee als Legolas (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    xDesire als Zoëy Johnsen (Weerwolf)
    ThePineapple als Nurion (Centaur)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Hier is mijn rol-beschrijving!
    Wezen: Elf
    Naam: Evana
    Leeftijd: 17 Jaar
    Bijnaam: Ev
    Huisdier: Een draak, een Zwarte, die paarse stekels heeft, en paarse ogen
    Karakter, schets van personage, geschiedenis:
    Evana is een rustig verlegen meisje, maar wel echt knap! Ze kan boos worden, en dan is ze niet meer te houden. Ze beinvloed het weer, dus als ze boos word, dan kan je maar beter uitkijken voor bliksem! Evana is heel betrouwbaar, en als je haar vriendin bent, kan je altijd bij haar terecht. Ook als je dat niet bent trouwens... Ze is de leidster van de Elfenstam, ookal is ze zo verlegen.
    Uiterlijk:
    Klik hier voor plaatje


    Extra informatie:
    Ze houd van dieren(H), maar daar heeft ze dus geen speciale kracht bij

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:27 ]


    Tijd voor koffie.

    Wezen: een wolf
    Naam: Elanore mchugh
    Bijnaam:El of wolfie
    Huisdier: een uil genaamd Lundie
    Karakter: ze heeft de kracht om te veranderen in een Wit-donkergrijze wolf met blauwe ogen. haar geschiedenis is best wel uitgebreid vooral met haar ouders die zijn namelijk gescheiden en omgekomen, dus , is Elanore een wees maar toen ze 16 werd ging ze op haar zelf wonen in het bos bij de andere wolven.
    Uiterlijk:


    Extra informatie: elanore is een emotioneel meisje maar is ook een hele goede vriendin.ze fantaseert vaak over een jongen omdat ze nooit een vriendje heeft gehad wilt ze heel graag een vriendje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Wezen: weerwolf
    Naam: Katherine
    Bijnaam: Kate
    Huisdier: hippogrief, zwart
    Karakter, geschiedenis:Ze is vriendelijk, beschermend, nogal opvliegend, ze vertrouwd mensen niet snel.
    Ze woonde bij een roedel wolven maar toen ze 14 was is ze veraden door haar beste vriend en is Kate weggelopen. Sindsdien zwerft ze rond en wil ze eigenlijk geen vrienden meer maken uit schrik dat ze weer zal worden veraden.
    Uiterlijk: Ze heeft zwart haar, meestal in een vlecht, groene ogen, 18 jaar. Ze kan veranderen in een pikzwarte wolf met groene ogen.



    Dat is het zo een beetje.(doeg)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:21 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Wezen: Elf
    Naam: Legolas
    Bijnaam: /
    Huisdier: Een witte eenhoorn.
    Karakter/ Geschiedenis: Ik heb lang wit/geel haar en 2 dubbelzwaarden. Ik ben snel en lenig. Meestal ben ik vriendelijk maar toch heel strijdlustig. Mijn ogen zijn fel blauw. Ik ben ben opgegroeid in een stam met elfen en ben bestemd om de leider te worden.
    Krachten: Ik kan heel goed met mijn twee dubbelzwaarden vechten en kan ze zelfs gebruiken als verdediging tegen pijlen. Ik heb de kracht van de Fauna en flora. Ik kan dieren oproepen om te komen helpen bij gevechten en de wortels van planten besturen. Aan de zijkant van mijn eenhoorn hangt nog een boog voor noodgevallen.

    Zo dit was mijn beschrijving ;)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:27 ]

    Wezen: Elf
    Naam: June
    Bijnaam: Geen een
    Huisdier: Eenhoorn.
    Karakter, schets van personage, geschiedenis: June is een vrolijke elf, ze is erg sociaal.. Maar als iemand haar kwaad maakt dan kan je beter wegvliegen of rennen. Ze heeft geen ouders meer, die zijn gestorven. Ze woont in een klein boomhutje. Ze is dol van de natuurlijk en houd er ook veel van. Ze is vriendelijk, en haat vechten. Maar ze is er wel goed in.
    Ze kan vuur besturen en ze kan vuur maken met haar handen.(Kracht
    Uiterlijk: Ze heeft lang witblond haar, ze heeft ijsblauwe ogen. Ze is slank gebouwt. Ze heeft een litteken op haar buik, maar niemand ziet die. Ze draagt graag jurken.
    Extra informatie: Ze is dol op haar eenhoorn, Gray.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ga dadelijk een mannelijke elf en een vrouwelijke vampier doen als dat mag:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik ga dadelijk een mannelijke elf en een vrouwelijke vampier doen als dat mag:)


    Oké! Succes :D


    Tijd voor koffie.

    Abow


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wezen: Elf
    Naam: Ivlisar Xandro Hastos
    Bijnaam: Ivlisar
    Huisdier: Een pegasus genaamd Rayne


    Karakter, schets van personage, geschiedenis: Ivlisar is een zeer opgewekt iemand en staat altijd voor iedereen klaar. Hij staat open voor nieuwe dingen en houdt wel van veranderingen in zijn leven. Er is echter één ding waar hij absoluut niet tegen kan en dat is als je hem verraad. Want dan kan hij best wel wraakzuchtig zijn. Door de band heen, is hij een erg geliefde elf met een goed gevoel voor humor. Maar Ivlisar is een redelijk opstandige elf met een rebels kantje. Je kan zowat zeggen dat hij een macho is met het hart op de goede plaats en een zwak voor het vrouwelijke geslacht. Hij is dol op zingen en ritjes op zijn pegasus. In zijn vrije tijd is hij ook een uitstekende boogschutter.
    Kracht: Helende krachten.
    Uiterlijk:Klik Ik vond alleen maar een getekende versie.
    Hij is erg gespierd gebouwd en heeft witte, rebelse haren die alle kanten uitsteken. Aan zijn gezicht alleen al, zie je dat hij een rebels kantje heeft. Hij heeft een zeer lichte huid en ijsblauwe ogen.
    Extra informatie: Naast zijn liefde voor meisjes en zijn pegasus, is hij ook dol op natuur.



    Wezen: Vampier
    Naam: Lilith Orfeo
    Bijnaam: Lilly
    Huisdier: Een hellehond genaamd Bronx


    Karakter, schets van personage, geschiedenis: Lilly is een zeer sarcastisch iemand op sommige momenten. Wanneer ze dat niet is, is ze redelijk aangenaam gezelschap. Ze heeft Bronx ter bescherming gekocht als pup tegen wezens die eventueel sterker zouden zijn als haar. Lilly is redelijk nieuwsgierig, sociaal, vriendelijk en betrouwbaar. Maar ook zij heeft als elk ander een minder goede kant. Ze is brutaal, zegt altijd wat ze denkt en heeft een redelijk kort lontje. Lilly weet niets meer over haar verleden, na haar transformatie van mens tot vampier is ze alles vergeten. Tegen mensen die ze niet zo goed kent of vertrouwd, kan ze best wel wat arrogant doen.
    Kracht: Levende wezens enorm veel pijn laten voelen door ze aan te kijken en er aan te denken.
    Uiterlijk:


    Nu is ze ongeveer zo'n 755 jaar maar ze heeft het uiterlijk van een 17-jarige. Lilly is ongeveer 1m68 en is erg slank gebouwd. Ze heeft lange, golvende, bruine haren en een licht getinte huid. Ze is slank gebouwd en mag er echt wel zijn.
    Extra informatie: Lilly is nog steeds singel aangezien ze erg verlegen kan zijn als ze bij leuke jongens is.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Peejee schreef:
    Wezen: Elf
    Naam: Legolas
    Bijnaam: /
    Huisdier: Een witte eenhoorn.
    Karakter/ Geschiedenis: Ik heb lang wit/geel haar en 2 dubbelzwaarden. Ik ben snel en lenig. Meestal ben ik vriendelijk maar toch heel strijdlustig. Mijn ogen zijn fel blauw. Ik ben ben opgegroeid in een stam met elfen en ben bestemd om de leider te worden.
    Krachten: Ik kan heel goed met mijn twee dubbelzwaarden vechten en kan ze zelfs gebruiken als verdediging tegen pijlen. Ik heb de kracht van de Fauna en flora. Ik kan dieren oproepen om te komen helpen bij gevechten en de wortels van planten besturen. Aan de zijkant van mijn eenhoorn hangt nog een boog voor noodgevallen.

    Zo dit was mijn beschrijving ;)


    Leuk idee, maarre, mijn karakter is al de leidster :S


    Tijd voor koffie.

    Maitresse schreef:
    [(...)
    Extra informatie: Lilly is nog steeds singel aangezien ze erg verlegen kan zijn als ze bij leuke jongens is.


    Hoe doe je die klik? Ik kan mijn plaatje namelijk niet zien :S

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:30 ]


    Tijd voor koffie.

    xSomewhere schreef:
    (...)

    Hoe doe je die klik? Ik kan mijn plaatje namelijk niet zien :S

    Je neemt de URL knop, maar dan zonder de spaties --> [ url ]...[ /url ]
    Op de puntjes zet je klik of weet ik veel wat je er wilt hebben.
    Dan heb je [url][/url], en daar maak je [url=][/url] van.
    En achter de = zet je de link van je afbeelding
    Snap je?
    Ik ben niet echt goed in het uitleggen ervan :)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:33 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wilde eventjes laten weten dat het Maitresse is en niet Maitresse46 :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    klik
    jippie het is gelukt :)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:39 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Je neemt de URL knop, maar dan zonder de spaties --> [ url ]...[ /url ]
    Op de puntjes zet je klik of weet ik veel wat je er wilt hebben.
    Dan heb je [url][/url], en daar maak je [url=][/url] van.
    En achter de = zet je de link van je afbeelding
    Snap je?
    Ik ben niet echt goed in het uitleggen ervan :)


    Gelukt! Dankje :D
    P.S. Je naam is gewijzigd!


    Tijd voor koffie.

    xSomewhere schreef:
    (...)

    Gelukt! Dankje :D
    P.S. Je naam is gewijzigd!

    Thanks :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.