• Wanneer Eleanor Parker seks heeft gehad met haar beste vriendin’s vriendje, Harry Styles, verdwijnt ze voor een jaar naar een kostschool aan de andere kant van the states. Als ze terugkomt is niet iedereen blij met haar terugkomst. Zo is er Zayn Malik die de twee betrapte en haar beste vriendin [..] inlichtte en de buitenstaander Louis Tomlinson die opeens heel interessant blijkt te zijn.


    De anderen van 1D komen er ook in, maar daar moet ik nog een rolletje voorzien. Zoals je ziet is het gebaseerd op Gossip Girl, maar dan ook een deel weer niet.. Ik ben nu zelf aan het kijken online dus ik zit nog niet ver dus ik begin ook bij het begin. Zo zie je dat Zayn de rol van Chuck zal innemen, Louis die van Dan en Harry die van Nate. Ik heb dus een aantal rollen nodig.

    Eleanor’s beste bitchie vriendin. Blair Wardolf in GGCinna
    Haar twee schoothondjes.
    Een oude vriendin van Louis. Vanessa in GG. Zij is niet rijk maar ook niet arm.
    Louis jongere zus. Jenny Humphrey in GG Banshee
    Andere rijkeluis kinderen.


    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: 16-18 behalve Jenny zij is 15.
    Karakter:
    Uiterlijk: bekend! (:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:04 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul zo Eleanor’s beste bitchie vriendin, oki? (:

    Ik vind het wel een leuk idee trouwens, je verhaal baseren op GG.
    Ik hou van die serie *O*

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:47 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Eleanor's beste bitchie vriendin.
    Naam: Zaria Isabella.
    Achternaam: Dèlore.
    Bijnaam: Saar.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar oud.
    Karakter: Zaria is een zelfverzekerd meisje met een duidelijke mening, en deelt die dan ook al te graag met de rest van de wereld. Ze is egoïstisch, materialistisch, en arrogant. Ook kan ze erg sarcastisch zijn. Ze is niet bang om anderen neer te halen, om te krijgen wat ze wil. Toch zit er ook een hele andere kant aan haar, die niemand kent.
    Zo is ze bijvoorbeeld erg slim, grappig, moedig, en dapper. Tog is het een kant die zei zelf ook nog moet ontdekken. Ze voelt zich soms best eenzaam, maar zal dit nooit laten zien.

    Uiterlijk:


    Britt Robertson.
    Familie: Zaria is enig kind. Dat is deels een oorzaak waarom ze geworden is zoals ze is. Ze is het sinds haar geboorte gewend om alles te krijgen wat ze wil. Haar vader is vaak weg , voor zijn werk, en haar moeder is meer geïnterreseert in de laatste mode dan in haar dochter. Beiden proberen hun schuld af te kopen door haar alles te kopen, wat ze wil, en ook wat ze niet wil. Vroeger was Zaria heel anders. Vroeger wenste ze elke kerstmis weer dat ze die met allebei haar ouders kon vieren, in plaats van met de bedienden maar na enkele jaren veranderde ze. Ze wende aan haar leven zoals het was, en nog steeds is.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 23:36 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ga de titel van Manhatten's Elite veranderen naar Stilletos and broken bottles.

    Ik ga Eleanor de zus van Niall maken, zo kan Niall er ook in en dan Liam een schoothondje maken van de bitchie vriendin :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga Blair Waldorf maken, ahahah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Rol: Bitch vriendin, zoals Blair Waldorf
    Naam: Faye Adelaide
    Achternaam: Kherrington
    Bijnaam: Haar roepnaam is Faye. Haar moeder geeft haar wel eens van die vreselijk slijmerige troetelnaampjes, waar Faye zich kapot aan schaamt. Iets wat ze liever geheim houdt.
    Leeftijd: Faye is zeventien jaar oud, geboren op negen maart 1994
    Karakter: Faye is een meisje met heel wat pit en een grote mond, die niet snel weg deinst voor dingen waar haar vrienden bij zijn – als ze alleen is gaat dit heel anders en lijkt ze toch een redelijke angsthaas. Betrouwbaar daar hoef je voor Faye in het begin niet bij te zijn, het duurt namelijk echt wel even voordat Faye je als vriend gaat zien en ze je niet als bruikbaar voorwerp aanziet. Ze is een nogal egoïstisch persoon, denkt altijd als eerst aan zichzelf voor haar vrienden en is nogal sarcastisch aangelegd. Ze is iemand die van duur en mooi houdt, niet snel bij dingen nadenkt en achteraf pas spijt krijgt van dingen. Ondanks dat zal ze dit niet snel toegeven en houdt ze wijs haar mond dicht. Ze is zeker niet één van de slimste en denkt vooral in het nu, morgen komt later wel is haar motto. Faye is niet een meisje die tegen de waarheid kan, ze is erg koppig en zelfverzekerd. Ondanks haar scherpe kantjes is ze erg spontaan en zit ze vol humor, ze is erg beschermend tegenover haar vrienden en is een meisje die altijd wel van zich laat horen.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Familie: Faye haar vader is op jonge leeftijd omgekomen tijdens een auto-ongeluk. Je zou denken dat Faye dit iets interesseert, maar zo komt het niet over. Ze is er erg hard over en spreekt niet graag over dit onderwerp, maar diep van binnen vindt ze het vreselijk. Ze geeft haar moeder de schuld van het incident en klaagt vaak over haar stiefvader George. George is een rijke handelaar en hieraan heeft Faye vooral haar enorme huis te danken, iets dat ze niet graag toegeeft. Faye krijgt alles wat haar hartje begeert, in ruil voor goede cijfers en goed gedrag. Dat is de regel die er in huize Kherrington geldt.
    Haar moeder, Candice Bush runt een aantal kapsalons onder haar naam die zeer goed draaien. Ze heeft het allemaal erg hoog in haar bol en denkt net zoals Faye erg veel aan zichzelf. Ze is tot haar oren verliefd op haar nieuwe echtgenoot George, waardoor Faye meer op de tweede plaats ligt.
    Faye is enigst kind, altijd al geweest totdat ze bij George introkken. Hierdoor heeft ze er één stiefbroer bij gekregen genaamd Damian. Damian is een veertien jaar oude jongen en volgens Faye vreselijk irritant en oversekst. Ze heeft een hekel aan hem en ontloopt hem het liefst. Tevens heeft het gezin een hond, Dolce.
    Extra: In het jaar tijd dat Eleanor vertrokken was heeft Faye de touwtjes in handen gehad. Ze heeft in de tussentijd haar stiefvaders auto in de prak gereden en wacht nog steeds op ‘het moment’ dat het gaat gebeuren. Ze verlangt naar een betrouwbaar vriendje en een nieuwe creditcard, aangezien haar moeder de hare geblokkeerd heeft.

    Waarschuw me als je begint!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Naam: September Mary
    Achternaam: Jones
    Bijnaam: Jones, Jonesy
    Leeftijd: 18
    Karakter: September is een pietje-precies en een extreme jongensjager. Ze is een flirtkous en heeft meer vrienden dan vriendinnen. Toch is ze een uitstekende vriendin, of zogezegd. Ze kan misbruik maken van je vriendschap (want iedereen wilt haar kennen, natuurlijk) als ze een excuus nodig heeft. Als je iets goeds hebt gedaan op dat vlak, dan krijg je een kleine traktatie. Eens per maand krijgt ze 60 euro op haar bankkaart gestort, tenzij ze een sanctie heeft gekregen, of 2 tekorten achter elkaar.
    Uiterlijk:


    Ariana (Joan) Grande
    Familie: Ze heeft een zusje, Christina Jones (Chrissy) Maggie Elizabeth Jones van vier. Het is Septembers lievelingetje en het meisje volgt haar zus in alles wat ze doet.
    Extra: Bij de minste uitgroeiing gaat ze in vliegende vaart naar de kapper. Ze heeft een heel stiekeme relatie met haar leerkracht Engels (24 j.), Niemand weet dit buiten haar dagboek.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:29 ]


    Owl you need is love.

    Ik hou van dit idee!
    Rol: Bitchy vriendin aka. Blair Waldorf.
    Naam: Miller
    Achternaam: Rutherford
    Bijnaam: Miller wordt vaak Mill genoemd.
    Leeftijd: Miller is een jongedame van zeventien, die op 8 Juni achtien wordt.
    Karakter: Miller is zo'n meisje dat harstikke verwend is, veel aandacht nodig heeft en totaal niet snel tevreden is. Het doet haar niet veel om arrogant te wezen tegen iemand en het deert haar totaal niet als mensen haar haten. Je krijgt veel aanzien als je met Miller bevriend bent, want ze is niet voor niets de Miller Rutherford. Miller heeft een grote mond en vindt ook altijd dat ze gelijk heeft. Wanneer ze om iets vraagt, kan dat maar beter snel komen, want ze is ongeduldig als de pest en wordt snel geïrriteerd als iets te lang duurt. Met Miller kan je wel goed praten, want hoewel ze graag over zichzelf verteld, heeft ze een luisterend oor en kan ze goed advies geven als de beste. Daarnaast is ze behulpzaam en laat ze échte vriendinnen niet zomaar stikken. Het is niet dat ze geen hart heeft, maar het gewoon moeilijk laat zien. Haar levensmotto is dan ook: ''The best way to let no one break your heart, is to pretend you don't have one.'' Er wordt vaak misbruik gemaakt van haar naam en rijkdommen, dat Miller niet snel mensen meer ziet als echte vrienden. Miller is totaal niet onzeker, kan goed kledingsadvies geven, is ontzettend eigenwijs en doet alleen waar ze zelf zin in heeft. Ze is niet gemakkelijk over te halen en vindt het moeilijk om toe te geven dat iemand anders gelijk heeft.
    Uiterlijk:


    Lea Michele.
    Familie: De rijke familie bestaat in principe uit de 45jarige Trisha Cullen, wie een eigen kledinglijn Cullen heeft. Ze was al tien jaar getrouwd met haar man toen ze gingen scheiden en sindsdien wonen de twee apart van elkaar. De vader van Miller is David Rutherford. Hij runt het familiebedrijf dat goed loopt en woont zelf in New York, ergens met een jong model. Miller praat eigenlijk nooit meer met hem en woont gelukkig bij haar moeder thuis. Ze is één kind, maar er lopen genoeg bediende enzo rond dat ze zich nooit alleen voelt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Jongere zusje Louis.
    Naam: Amber
    Achternaam: Tomlinson
    Bijnaam: Amber wordt regelmatig Bambi genoemd en dan met name door Louis.
    Leeftijd: Amber is vijftien jaar oud en verjaart op 13 Juli.
    Karakter: Amber is een rustig en onzeker meisje. Ze laat zich gemakkelijk dingen aanpraten en is erg naïef. Ze leeft een beetje in het schoolleven van ieder pubermeisje dat denkt dat haar leven een grote film is. Eigenlijk is Amber vrij intelligent, maar gebruikt dit niet echt om indruk te maken. Ze is goed gezind en doet mensen makkelijk na. Ze voelt zich sterk genoeg om alleen dingen te doen en is erg down to earth. Ze is vrij grappig door haar onschuldige karakter en durft niet zo goed dingen verkeerd te doen. Ze is erg menslievend en zorgt ervoor dat iedereen bevriend met haar zou willen zijn, alleen door een beetje slijmerig gedrag.
    Uiterlijk:


    Elle Fanning
    Familie:
    Extra:

    Ik maak hem later af, moet nu gaan werken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daww, Liam moet Nate zijn :9~


    SLOAN.

    Ik heb twee rollen bekendgemaakt, ik ga vanavond het verhaal starten ookal heb ik de andere rollen nog niet. (nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zal de oude vriendin van Louis ook maken, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil ook nog wel een rol maken, zeg maar welke je graag nog hebt. (: Bedankt voor de rol! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Ik wil ook nog wel een rol maken, zeg maar welke je graag nog hebt. (: Bedankt voor de rol! (:


    Maakt niet uit eigenlijk ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    Oude vriendin Louis
    Naam: Josephine
    Achternaam: Murray
    Bijnaam: Josephine haar naam wordt door vrijwel iedereen afgekort tot Josie.
    Leeftijd: Josie is achttien jaar oud, geboren op negen februari 1993
    Karakter: Josie is een redelijk opstandige en vooral rebelse tiener die er geen zin in heeft om de regeltjes van haar ouders te volgens – regels zijn er immers om gebroken te worden. Volgens vele ouders heeft ze dan ook een ‘slechte invloed’. Buiten dit is Josie wel een lieve en vooral drukke meid met heel wat humor die haar vriendinnen overal in meesleept. Van leuke dingen tot diep in de problemen bij het politiebureau, alles moet je een keer hebben gedaan volgens Josie. Tevens is Josie erg koppig en laat ze zich niet snel omkopen, daar moet je echt een tijdje voor doordrammen, maar meestal geeft ze haar beste vriendinnen wel hun zin. Avontuurlijk is Josie zeker wel, ze is erg optimistisch en ziet overal het leuke van in, tevens is ze erg sportief. Ze is een feestbeest, maar heeft ook haar rustige kanten. Zo vindt ze het heerlijk om soms even alleen te zijn en een boek te lezen. Ze is redelijk klunzig en alles behalve creatief, ze heeft twee linkerhanden en is een echt buitenmens. Ze zit niet graag opgesloten in hoekjes en er wordt gezegd dat ze aan claustrofobie lijdt.
    Uiterlijk:


    Jennifer Lawrence mét blond haar.
    Familie: Josephine komt uit een redelijk normaal gezin en woont in een twee-onder-één-kap huis. Ze is gewend om dingen te delen en alles behalve verwend. Integendeel zelfs, ze is gewend om geduldig te wachten tot ze aan de beurt is. Dit komt voornamelijk omdat ze een aantal broertjes en zusjes heeft en zij de oudste is.
    Haar vader, Jasper Murray is leraar wiskunde op een middelbare school en erg hartelijk en open. Josephine is een echt vaderskindje en gaat vaak leuke dingen met hem doen. Haar moeder, Sophia Riverwood is huisvrouw. Dit doet ze vooral omdat ze bang is haar kinderen alleen te laten en uit het oog te verliezen. Ze wilt een sterke band hebben met haar gezin en niet zoals vele familie’s altijd weg zijn van thuis.
    Josie is dus de oudste van de vijf kinderen. Ze heeft een jonger broertje van zestien, Finnick – afgekort tot Finn. Hij is met karakter erg hetzelfde als Josephine. Net zo opstandig, waardoor er vaak ruzie’s zijn tussen de twee. Hierna volgt Isabella – beter bekend als Isa. Ze is erg creatief en eigenzinnig, leeft vooral in haar eigen wereldje waardoor Josie niet veel met haar zus spreekt, enkel wanneer dit nodig is. Isa is dertien jaar oud.
    Na Isa komt Elisabeth – ook wel Elisa genoemd. Elisa en Josie hebben een erg sterke band samen en wanneer dit nodig is helpt Josie Elisa uit de brand en andersom. Ze lijken heel wat op elkaar met uiterlijk, maar het innerlijk is totaal verschillend. Elisa is twaalf jaar oud. Na Elisa komt de jongste van het gezin, de achtjarige Charles, maar zijn roepnaam zal altijd Charlie blijven, aangezien alle kinderen een hekel aan zijn echte naam hebben.
    Het gezin is erg hecht, Josie is erg beschermend tegenover haar broertjes en zusjes.

    Nog bedankt voor de rol trouwens!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mayer schreef:
    (...)

    Maakt niet uit eigenlijk ^^


    Wat voor rol speelt mijn baby Niall eigenlijk? :9~ -nieuwsgierig-
    + ik ga invullen.


    Big girls cry when their hearts are breaking