• Overal waar ik Kinderen zie heb ik sterk behoefte om ook een kind te krijgen. Het feit dat ik 5 oppaskindjes heb (Binnenkort zeven) Helpt ook niet echt mee. 1 van mijn oppaskindjes is heel erg aanhankelijk (Hij is pas 2) en zijn ouders hebben beide een drukkke baan dus slaapt hij vaak bij ons. Hij wil dan altijd bij mij en mike in bed Wat best zwaar is als je de volgende dag na school moet maarja. 1 keer noemde hij me zelfs mama.

    Hoe kom ik van dat gevoel af?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:34 ]

    Door zelf aan kinderen te beginnen. :Y)

    Nee, ehm ik zou het niet weten, sorry.

    Je bedenken dat je nog een heel leven voor je hebt en dus nog genoeg tijd om kinderen te krijgen. Als je kinderen krijgt worden je verantwoordelijkheden een stuk zwaarder en kun je niet zomaar meer elke avond uitgaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat klinkt erg als mijn vroegere beste vriendin.
    en toen werd ze zwanger.
    en trapte haar vriend haar in haar maag -> Miskraam..

    Toen zocht ze een nieuwe vent en werd daar zwanger van...
    toen moest ze abortus laten plegen van haar pa, en nu is ze plots Lesbisch.

    People like he make me laugh


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een huisdier nemen werkt meestal ook wel


    Life is hard and then we die

    Zoals hierboven; inderdaad, minder met kinderen bezig zijn dan, dan denk je er ook veel minder aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frigga schreef:
    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.


    comfort in c h a o s

    PUKKELxDING schreef:
    Een huisdier nemen werkt meestal ook wel


    Let it come and let it be

    Nee ik ga mijn oppaskindjes niet opgeven en al helemaal niet bovenstaande.

    Inderdaad misschien moet hij maar zijn eigen bedje krijgen.

    Ik zeg niet dat je ze moet opgeven, ik zeg alleen dat je minder moet doen, dus als eentje je weer mama tegen je zegt, dan zeg je nee ik ben je moeder niet. Je moet gewoon afstand nemen, dat kan ook doen als je op blijft passen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ik zeg niet dat je ze moet opgeven, ik zeg alleen dat je minder moet doen, dus als eentje je weer mama tegen je zegt, dan zeg je nee ik ben je moeder niet. Je moet gewoon afstand nemen, dat kan ook doen als je op blijft passen.


    Misschien mis hij zijn mama wel.

    Hij is meer hier dan bij haar.

    Tsjaa, dan wordt het best moeilijk want ik denk wel dat het makkerlijker is als je minder gaat oppassen. En anders moet je er juist van profiteren van het oppassen, voor kinderen zorgen zonder er zelf een te hebben, want je moet wel even al die nadelen bedenken die er ontstaan als je een eigen kind hebt..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hale schreef:
    (...)

    Misschien mis hij zijn mama wel.

    Hij is meer hier dan bij haar.

    Dat kan zo zijn, maar jij bent zijn moeder. Als je hem niet corrigeert is dat ook niet goed voor dat kind. Je moet dat doen anders gaat hij je dadelijk als moeder zien en dat mag niet zo zijn. En dat is ook beter voor jou.
    Het is zielig voor hem dat hij zijn moeder zo weinig ziet, ouders zouden niet alle twee fulltime moeten werken als ze kinderen heb, maar jij moet haat plaats niet innemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nouja ik ken het gevoel echt totaal niet. Ik weet nog niet eens of ik in de verdere toekomst kinderen wil, laat staan op mijn veertiende. Bedenk je alle zorgen die je aan je hoofd hebt met een kind, misschien helpt dat? Succes met mijn bagger advies..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je weet ook dat je jezelf compleet moet wegcijferen als je kinderen krijgt?
    En wss kan je dat nog niet, nu je jong bent.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.